• 19.06.25, 09:28

Lidl: Euroopas hüpermarketeid suletakse, järg on peagi Eesti käes

Värskest kaubandusuuringust selgub, et kõige kasumlikumad Euroopa jaeketid ei laiuta suurtel pindadel ning müüvad valdavalt omamärgitooteid. Lidliga on need trendid ka Eestisse jõudnud.
Lidl Eesti juhatuse liige Alexis Latorre
  • Lidl Eesti juhatuse liige Alexis Latorre
  • Foto: Lidl
Maailma juhtiva ärinõustamisettevõtte McKinsey & Company aprillis ilmunud jaekaubandusuuringust selgub, et kitsamates majandusoludes on enamik tarbijaid pöördunud odavamate toodete poole. See survestab suuri hüpermarketeid ning annab eelise kodupoodidele ja väiksema formaadi kauplustele, mis suudavad pakkuda kuluefektiivsust, head hinda ja tugevat kaubamärki.

Seotud lood

Uudised
  • 11.06.25, 11:24
Tarmo Hõbe: liigume 4,5 miljoni keskuse külastaja poole aastas, aga eesmärgid palju kõrgemad
Eesti jaekaubandust iseloomustab täna mõõdukas tõusutrend. Mais käis T1 keskuses 25% rohkem inimesi kui aasta varem. Seatud sihid on veelgi kõrgemad, ütles T1 juht Tarmo Hõbe.
Uudised
  • 10.06.25, 13:21
Rimi tõmbab koomale tööstuskaupade müüki, suurendatakse oluliselt omamärgitoodete osakaalu
Vaid üks inimene kaheksast saab lubada omale tooteid, mis talle päriselt meeldivad.
Rimi on läbi viimas olulisi muudatusi sortimendis ja kavatseb lähiajal vähendada tööstuskaupade valikut. Ettevõtte sõnul on eesmärk suunata fookus selgemalt toidukaubale ning kasvatada omamärgitoodete osakaalu müügis.
Uudised
  • 13.06.25, 14:31
Jaekaubandust räsib vargustelaine. Suurim möll toimub toidupoodides
Kaupmehed räägivad üha suuremate turvameetmete kuludest, mille maksavad paraku kinni ausad inimesed.
Varguste arv on jõudsalt kasvanud, eriti toidupoodides ja tööstuskaupade sektoris. Tegutsevad üha osavamad ja organiseeritumad varaste grupid, kelle tegevus toob kaupmeestele suurt kahju ja sunnib neid pidevalt turvameetmeid täiustama.
Uudised
  • 05.06.25, 15:23
Maxima tegi selle aasta suurima investeeringu
Täna, 5. juunil, avas Pärnus uksed Suve Keskus koos põhjalikult renoveeritud Maxima XXX kauplusega. Renoveerimistöödeks investeeris Maxima 8 miljonit eurot, mis on ettevõtte selle aasta suurim investeering ja üks mahukamaid uuendusprojekte Maxima ajaloos.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele