Rimi tõmbab koomale tööstuskaupade müüki, suurendatakse oluliselt omamärgitoodete osakaalu
Rimi on läbi viimas olulisi muudatusi sortimendis ja kavatseb lähiajal vähendada tööstuskaupade valikut. Ettevõtte sõnul on eesmärk suunata fookus selgemalt toidukaubale ning kasvatada omamärgitoodete osakaalu müügis.
Eesti tarbijad otsivad aktiivselt võimalusi, kuidas igapäevakuludelt kokku hoida – seda kinnitab tänavu jaanuaris läbi viidud rahvusvaheline uuring, milles osales igast Balti riigist üle tuhande vastaja.
“Kui tahad ettevõttena oma tootlikkust suurendada, kui tahad klientidele parema kvaliteediga kaupu pakkuda, siis pead investeerima uutesse tehnoloogiatesse,” ütles Ain Hanschmidt Rimi uue logistikakeskuse avamisel, mille omanik on Infortar.
Eesti viimaste aastate ühte suuremasse ärikinnisvaraarendusse, Rimi uude logistikakeskusse Saue vallas investeerisid jaekaubanduskett Rimi juhi Kristel Metsa sõnul 4,4 ja Ain Hanschmidti Infortar 27 miljonit eurot. “Kui kõik investeeriksid nii julgelt nagu Rimi ja Infortar, siis Eesti majandus kasvaks palju kiiremini,” ütles Hanschmidt keskuse avamisel.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.