• 05.03.25, 10:43

Ain Hanschmidt kaubandusse investeerimisest: kui on tugev majandus, siis on ka tugev julgeolek

“Kui tahad ettevõttena oma tootlikkust suurendada, kui tahad klientidele parema kvaliteediga kaupu pakkuda, siis pead investeerima uutesse tehnoloogiatesse,” ütles Ain Hanschmidt Rimi uue logistikakeskuse avamisel, mille omanik on Infortar.
Eesti viimaste aastate ühte suuremasse ärikinnisvaraarendusse, Rimi uude logistikakeskusse Saue vallas investeerisid jaekaubanduskett Rimi ettevõtte juhi Kristel Metsa sõnul 4,4 ja Ain Hanschmidti Infortar 27 miljonit eurot.
  • Eesti viimaste aastate ühte suuremasse ärikinnisvaraarendusse, Rimi uude logistikakeskusse Saue vallas investeerisid jaekaubanduskett Rimi ettevõtte juhi Kristel Metsa sõnul 4,4 ja Ain Hanschmidti Infortar 27 miljonit eurot.
  • Foto: Mihkel Leis
Infortar on keskuse omanik ja investeeris ehitusse 27 miljonit eurot, Rimi on keskuse pikaajaline ankurrentnik ja panustas omalt poolt veel 4,4 miljonit eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 28.02.25, 09:11
Oleg Gross: paljud elavad peost suhu, kuu lõpus ostjate arv kukub märgatavalt
Kui paljudele võib tunduda, et keskused on rahvast täis ning inimestel raha on, siis tegelikult on peost suhu elajaid palju, rääkis OG Elektra juht Oleg Gross intervjuus.
Uudised
  • 28.02.25, 09:21
Jaemüük on tõusujoonel juba teist kuud järjest
Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu jaanuaris 804 miljonit eurot. Võrreldes 2024. aasta sama kuuga suurenes müügimaht 3%.
Uudised
  • 03.03.25, 11:46
Eratarbimine kasvab, kuid esmatarbekaupadele kulutatakse vähem
Statistikaameti andmetel kasvas sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2024. aasta neljandas kvartalis võrreldes 2023. aasta sama ajaga 1,2%. Eesti SKP vähenes 2024. aastal kokku 0,3%.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele