• 30.06.25, 12:53

Coop: jaaninädala müügitulemustes peegeldub jätkuvalt tarbijate majanduslik ebakindlus

Tänavused pikad jaanipühad viisid rohkelt puhkajaid suursaartele ja Lõuna-Eestisse. See kajastus selgelt ka Coopi kaupluste müügitulemustes, selgub jaeketi jaaninädala analüüsist.
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla
  • Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla
  • Foto: Coop Eesti
“Tänavused jaanipühad näitasid selgelt, et inimesed eelistasid puhkust veeta saartel ja Lõuna-Eestis, eelistades teha oma ostud kohapealsetes toidupoodides,” kommenteeris Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla.

Seotud lood

Uudised
  • 17.06.25, 15:17
Coop vähendas ületellimist, parandas toodete saadavust ning hoidis kokku 15 000 töötundi
Coop Eesti Keskühistu on uute süsteemide abil viinud tellimisprotsessid senisest täpsemaks ja sujuvamaks. Tulemused on käegakatsutavad: kauplustes on toodete saadavus tõusnud 95,7 protsendini, laovarude maht on langenud võrreldavates kategooriates 4% ning kuine tööjõukulu on vähenenud ligikaudu 15 000 töötunni võrra. Lisaks on näha paranemist kesklao tarnekindluses ning vähenenud käsitsi tehtavate muudatuste hulk tellimustes.
Saated
  • 27.05.25, 14:31
Rainer Rohtla: kui konkurendil kasum kasvab, pole ta tarbijale hinnas vastu tulnud
Coop Eesti kogukasum kukkus mullu kümnendiku võrra ning ka jaeketi käive jäi tunamullusele alla. Kaubandusketi juhi Rainer Rohtla sõnul tõi kehvemad tulemused inimeste ostujõu langus.
Uudised
  • 15.05.25, 10:32
Coopi käive ja kasum langesid, kuid laienemine jätkub
Eesti jaeketi Coopi eelmise aasta netokäive ulatus 856,1 miljoni euroni, hoides seega turuosa 23,16%.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele