• 01.07.25, 12:27

Läti rõivakett Northern Grip siseneb Eesti turule, peagi avatakse teinegi kauplus

5. juulil avab Tallinna vanalinnas uksed vintage-riiedekett Northern Grip, pakkudes Eesti stiilihuvilistele hoolikalt kureeritud ja rahvusvahelist retromoodi. Omanikud ennustavad, et pood võetakse hästi vastu ning aasta lõpus on kavas avada Eestis ka teine kauplus.
Northern Grip kauplus
  • Northern Grip kauplus
  • Foto: Līva Ejuba
Northern Grip on 2012. aastal loodud Läti pereettevõte, mis rõõmustab trendisõpru kolme vintaaž rõivakauplusega Riias ning arendab e-poode USA, Kanada ja Lääne-Euroopa turgudel.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 16.05.25, 12:31
Humana: lähiaastate eesmärk ei ole laienemine
Humana Sorteerimiskeskus tegi möödunud aastal hea müügitulemuse, kuid kukkus kasumis suurelt, tulemustega on ettevõte ise sealjuures rahul.
Uudised
  • 11.04.25, 11:58
Rikets aianduskeskuse välkkiire areng: pidime kahe päevaga otsustama, kas avame või mitte
Esimese aasta investeering on ennustatavalt ligi pool miljonit eurot.
Pankrotistunud Hortese asemel on Laagris uksed avanud Rikets aianduskeskus. Otsus tulla mängu langetati välkkiirelt – vaid mõni nädal enne aianduse kõrghooaja algust tuli ettevõttel otsustada, kas riskida ja avada või loobuda võimalusest.
Uudised
  • 19.06.25, 09:34
Jahitarvete kauplus laienes Leetu. “Konkurents on eriti tihe”
Jahi-, kalastus- ja matkatarvete poekett Jahipaun laienes Leetu ning avas Kaunase linnas oma esimese poe riigis.
Uudised
  • 27.06.25, 11:33
Vaatamata kahjumile ei plaani Prisma Eestis uksi sulgeda: omanikul on suured plaanid
Kolm järjestikust kahjumiaastat pole Prisma laienemisplaane peatanud. Jätkuvalt otsitakse uusi võimalusi kauplusevõrgu arendamiseks, efektiivsuse suurendamiseks, hindade langetamiseks ning uute kontseptsioonide arendamiseks. Seda kõike emaettevõtte S- Grupiga koostöös.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele