Pankrotistunud Hortese asemel on Laagris uksed avanud Rikets aianduskeskus. Otsus tulla mängu langetati välkkiirelt – vaid mõni nädal enne aianduse kõrghooaja algust tuli ettevõttel otsustada, kas riskida ja avada või loobuda võimalusest.

- Rikets Hulgi ja Rikets aianduskeskuse juht Getriin Hermlin
- Foto: Andras Kralla
Värske Rikets aiaduskeskuse juht Getriin Hermlin tõdes, et aianduskeskuse loomine on Riketsil olnud mõttes aastaid, kuid jäänud pigem unistuseks. “Meil on ju oma lillepoed ja ka oma aiand, kus oleme juba kohapeal taimi müünud. Aga asukoht on olnud pisut kõrvaline ja paljud ei tea, et sinna võiks tulla. Kui Hortes alustas saneerimisprotsessi, siis korra tekkis mõte, aga see on jäänud pelgalt mõtteks.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lillede kasvataja ja müüja Rikets võtab tänasest üle pankrotistunud Hortese aianduskeskuse Laagris, kus avab kaupluse reedel.
Pikemat aega võlakoormaga võidelnud aianduskeskus Hortes teatas töötukassale 22 inimese koondamisest ja põhjendas seda pankrotiga.
Efteni kinnisvarafond müüs Lasnamäe kaubanduspargis oleva hoone. Kinnistu hinnaks kujunes 4,7 miljonit eurot, mis on 7% alla selle bilansilist väärtust.
Lillekasvatus, mis on Rikets Lillede äri väiksem osa imporditud lillede müügi kõrval, on saanud hinnatõusu ja väliskonkurentide edumaa tõttu põntsu, rääkis hommikuprogrammis ettevõtte müügi- ja tootmisjuht Getriin Hermlin.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.