• 11.04.25, 11:58

Rikets aianduskeskuse välkkiire areng: pidime kahe päevaga otsustama, kas avame või mitte

Pankrotistunud Hortese asemel on Laagris uksed avanud Rikets aianduskeskus. Otsus tulla mängu langetati välkkiirelt – vaid mõni nädal enne aianduse kõrghooaja algust tuli ettevõttel otsustada, kas riskida ja avada või loobuda võimalusest.
Rikets Hulgi ja Rikets aianduskeskuse juht Getriin Hermlin
  • Rikets Hulgi ja Rikets aianduskeskuse juht Getriin Hermlin
  • Foto: Andras Kralla
Värske Rikets aiaduskeskuse juht Getriin Hermlin tõdes, et aianduskeskuse loomine on Riketsil olnud mõttes aastaid, kuid jäänud pigem unistuseks. “Meil on ju oma lillepoed ja ka oma aiand, kus oleme juba kohapeal taimi müünud. Aga asukoht on olnud pisut kõrvaline ja paljud ei tea, et sinna võiks tulla. Kui Hortes alustas saneerimisprotsessi, siis korra tekkis mõte, aga see on jäänud pelgalt mõtteks.”

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.25, 15:33
Kodumaine lillekett võtab üle Hortese aianduskeskuse
Lillede kasvataja ja müüja Rikets võtab tänasest üle pankrotistunud Hortese aianduskeskuse Laagris, kus avab kaupluse reedel.
Uudised
  • 10.03.25, 08:30
Hortes on närtsinud! Aianduskeskus läks pankrotti ja koondab kõik töötajad
Pikemat aega võlakoormaga võidelnud aianduskeskus Hortes teatas töötukassale 22 inimese koondamisest ja põhjendas seda pankrotiga.
Börsiuudised
  • 17.09.24, 16:28
Eften müüs võlgades Hortese hoone 4,7 miljoni euroga
Efteni kinnisvarafond müüs Lasnamäe kaubanduspargis oleva hoone. Kinnistu hinnaks kujunes 4,7 miljonit eurot, mis on 7% alla selle bilansilist väärtust.
Saated
  • 01.02.23, 11:55
Lilleäri närtsitab hinnatõus: mõtleme, kas lillekasvatusega üldse jätkata
Lillekasvatus, mis on Rikets Lillede äri väiksem osa imporditud lillede müügi kõrval, on saanud hinnatõusu ja väliskonkurentide edumaa tõttu põntsu, rääkis hommikuprogrammis ettevõtte müügi- ja tootmisjuht Getriin Hermlin.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele