• 10.07.25, 15:14

Mais vedasid importi toidukaubad, eksporti elektriseadmed

Tänavu mais kasvas kaupade eksport 2% ja import 6%. Kõige rohkem imporditi põllumajandussaaduseid ja toidukaupu, eksporditi aga enim elektriseadmeid.
Põllumajandussaadused ja toidukaubad olid mais suurimad impordiartiklid.
  • Põllumajandussaadused ja toidukaubad olid mais suurimad impordiartiklid.
  • Foto: Andras Kralla
Jooksevhindades eksporditi mais kaupu ligi 1,6 miljardi ja imporditi ligi 1,9 miljardi euro eest. Kaubavahetuse puudujääk oli 281 miljonit eurot, mis on 78 miljonit eurot rohkem kui aasta varem mais, teatas statistikaamet.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.25, 10:55
Ekspordi kasv jäi tagasihoidlikuks
Aprillis kasvas aastases võrdluses kaupade eksport 3% ja import 1%, Eesti päritolu kaupade eksport kerkis 2%, teatas statistkaamet.
Uudised
  • 02.06.25, 11:24
Esimeses kvartalis kasvas teenuste väliskaubandus
2025. aasta esimeses kvartalis kasvas teenuste eksport 5% ja import 11%, selgus Statistikaameti ja Eesti Panga andmetest. Väliskaubandusbilansi ülejääk vähenes aastaga 98 miljoni võrra, ulatudes 548 miljoni euroni.
Uudised
  • 30.05.25, 12:26
Eesti majandus kahanes taas, kaubandussektor üks pidurdajatest
Statistikaameti andmetel vähenes sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2025. aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 0,3%. Jooksevhindades moodustas SKP esimeses kvartalis 9,3 miljardit eurot.
Uudised
  • 03.03.25, 11:46
Eratarbimine kasvab, kuid esmatarbekaupadele kulutatakse vähem
Statistikaameti andmetel kasvas sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2024. aasta neljandas kvartalis võrreldes 2023. aasta sama ajaga 1,2%. Eesti SKP vähenes 2024. aastal kokku 0,3%.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele