• 24.07.25, 16:42

Coop: soojad ilmad ja Rally Estonia kasvatasid suvetoodete müüki

Coopi müügistatistika järgi viis eelmise nädala ilus ilm eestimaalased Harjumaal randa, saartel suvitama ning Lõuna-Eestis Rally Estoniat vaatama. Eriti populaarsed olid ujumistarbed, päikesekreemid ja ventilaatorid, mille müük kasvas mitmekordselt.
Soojad suveilmad tekitasid Coopi poodides sama suure müügiedu kui jaanipühad.
  • Soojad suveilmad tekitasid Coopi poodides sama suure müügiedu kui jaanipühad.
  • Foto: Coop Eesti
Eelmisel nädalal kasvas Coopi poodides veespordivarustuse müük nädal aega varasemaga võrreldes 6 korda, päikesekaitsevahendite müük 5,5 korda ning 4,5 korda kliimaseadmete, peaasjalikult ventilaatorite müük. Putukatõrjevahendeid ning liivakasti- ja rannamänguasju osteti ligi kaks korda rohkem.

Seotud lood

Uudised
  • 30.06.25, 12:53
Coop: jaaninädala müügitulemustes peegeldub jätkuvalt tarbijate majanduslik ebakindlus
Tänavused pikad jaanipühad viisid rohkelt puhkajaid suursaartele ja Lõuna-Eestisse. See kajastus selgelt ka Coopi kaupluste müügitulemustes, selgub jaeketi jaaninädala analüüsist.
Majandustulemused
  • 18.07.25, 12:36
Suured jaeketid kaotasid aastaga müügitulu, kuid hoiavad turupositsiooni
Möödunud majandusaasta oli jaekettide jaoks pigem paigalseis ja enda turuosa hoidmise aasta. Mõne suure jaeketi aastane müügitulu vähenes ning sellest tulenevalt kaotati ka veidike turuosa, aga jaekettide positsioonid turul püsib muutumatuna.
Uudised
  • 17.06.25, 15:17
Coop vähendas ületellimist, parandas toodete saadavust ning hoidis kokku 15 000 töötundi
Coop Eesti Keskühistu on uute süsteemide abil viinud tellimisprotsessid senisest täpsemaks ja sujuvamaks. Tulemused on käegakatsutavad: kauplustes on toodete saadavus tõusnud 95,7 protsendini, laovarude maht on langenud võrreldavates kategooriates 4% ning kuine tööjõukulu on vähenenud ligikaudu 15 000 töötunni võrra. Lisaks on näha paranemist kesklao tarnekindluses ning vähenenud käsitsi tehtavate muudatuste hulk tellimustes.
Saated
  • 14.07.25, 14:00
Coopi ja Tele2 kogemused: kuidas luua ühtne organisatsioonikultuur, mis päriselt töötab
Kuidas ehitada organisatsioonikultuuri, mis liidab eri generatsioone, ühendab kontorit ja eesliini ning loob võrdsed võimalused kõigile töötajatele? Saates "Teeninduse teejuht" jagavad kogemusi ja vaateid Coop Eesti personalidirektor Kerstin Jaani ning Tele2 personalijuht Helena Viiroja.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele