• 24.07.25, 16:42

Coop: soojad ilmad ja Rally Estonia kasvatasid suvetoodete müüki

Coopi müügistatistika järgi viis eelmise nädala ilus ilm eestimaalased Harjumaal randa, saartel suvitama ning Lõuna-Eestis Rally Estoniat vaatama. Eriti populaarsed olid ujumistarbed, päikesekreemid ja ventilaatorid, mille müük kasvas mitmekordselt.
Soojad suveilmad tekitasid Coopi poodides sama suure müügiedu kui jaanipühad.
  • Soojad suveilmad tekitasid Coopi poodides sama suure müügiedu kui jaanipühad.
  • Foto: Coop Eesti
Eelmisel nädalal kasvas Coopi poodides veespordivarustuse müük nädal aega varasemaga võrreldes 6 korda, päikesekaitsevahendite müük 5,5 korda ning 4,5 korda kliimaseadmete, peaasjalikult ventilaatorite müük. Putukatõrjevahendeid ning liivakasti- ja rannamänguasju osteti ligi kaks korda rohkem.

Seotud lood

Uudised
  • 30.06.25, 12:53
Coop: jaaninädala müügitulemustes peegeldub jätkuvalt tarbijate majanduslik ebakindlus
Tänavused pikad jaanipühad viisid rohkelt puhkajaid suursaartele ja Lõuna-Eestisse. See kajastus selgelt ka Coopi kaupluste müügitulemustes, selgub jaeketi jaaninädala analüüsist.
Majandustulemused
  • 18.07.25, 12:36
Suured jaeketid kaotasid aastaga müügitulu, kuid hoiavad turupositsiooni
Möödunud majandusaasta oli jaekettide jaoks pigem paigalseis ja enda turuosa hoidmise aasta. Mõne suure jaeketi aastane müügitulu vähenes ning sellest tulenevalt kaotati ka veidike turuosa, aga jaekettide positsioonid turul püsib muutumatuna.
Uudised
  • 17.06.25, 15:17
Coop vähendas ületellimist, parandas toodete saadavust ning hoidis kokku 15 000 töötundi
Coop Eesti Keskühistu on uute süsteemide abil viinud tellimisprotsessid senisest täpsemaks ja sujuvamaks. Tulemused on käegakatsutavad: kauplustes on toodete saadavus tõusnud 95,7 protsendini, laovarude maht on langenud võrreldavates kategooriates 4% ning kuine tööjõukulu on vähenenud ligikaudu 15 000 töötunni võrra. Lisaks on näha paranemist kesklao tarnekindluses ning vähenenud käsitsi tehtavate muudatuste hulk tellimustes.
Saated
  • 14.07.25, 14:00
Coopi ja Tele2 kogemused: kuidas luua ühtne organisatsioonikultuur, mis päriselt töötab
Kuidas ehitada organisatsioonikultuuri, mis liidab eri generatsioone, ühendab kontorit ja eesliini ning loob võrdsed võimalused kõigile töötajatele? Saates "Teeninduse teejuht" jagavad kogemusi ja vaateid Coop Eesti personalidirektor Kerstin Jaani ning Tele2 personalijuht Helena Viiroja.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.07.25, 12:10
Mugav ja soodne makselahendus e-kaupmeestele – pangalingid LHVst
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele