Kuidas ehitada organisatsioonikultuuri, mis liidab eri generatsioone, ühendab kontorit ja eesliini ning loob võrdsed võimalused kõigile töötajatele? Saates "Teeninduse teejuht" jagavad kogemusi ja vaateid Coop Eesti personalidirektor Kerstin Jaani ning Tele2 personalijuht Helena Viiroja.

- Tele2 Eesti personalijuht Helena Viiroja, saatejuht Maarit Eerme ja Coop Eesti personalidirektor Kerstin Jaani.
- Foto: Äripäev
Vestluses selgub, et organisatsioonikultuur pole pelgalt kirjasõna või plakat seinal, vaid igapäevane käitumine, suhtlus ja juhtimispraktika. Mõlemad teenindusettevõtte personalijuhid rõhutavad inimlikkust, õiglust ja hoolivust kui kultuuri kandvaid väärtusi ning toovad näiteid, kuidas neid strateegiliselt organisatsiooni igapäevaellu põimida.
Saates käsitletakse ka sisekommunikatsiooni rolli, hüvede disaini ja töötajate kaasamise viise suurorganisatsioonides. Eraldi tähelepanu saab generatsioonide lõimimine ning see, kuidas juhtimise kaudu saavutada mõistmist ja koostööd eri põlvkondade vahel.
"Organisatsioonikultuur ja väärtused ei ole pehmed teemad, need on strateegiline valik," rõhutavad mõlemad külalised. Just järjepidev kultuuriga tegelemine annab ettevõtetele konkurentsieelise, tugevdades töötajate püsivust, brändi usaldusväärsust ja võimet kohaneda muutustega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saadet juhib
Kaubandus.ee juht Maarit Eerme.
Coopi ja Tele2 kogemus: kuidas luua firmas kultuur, mis päriselt toimib
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!