• 06.08.25, 12:40

Peaminister eksib: kaubanduspindade suurus ei määra toidu hinda

Viimastel nädalatel on kõlanud süüdistusi, justkui oleks Eesti kõrgete toiduhindade põhjuseks liiga suured kaubanduspinnad. See on ekslik arusaam, mis ei põhine ei faktidel ega turuloogikal – kaubandus on mahuäri, mitte uhkusprojekt, rääkis Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil.
Fotol Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil
  • Fotol Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil
  • Foto: Raul Mee
Selleks et pakkuda tarbijale laia valikut, soodsaid hindu ja tänapäevast ostukeskkonda, tuleb tegutseda efektiivselt, suurtes mahtudes ja tihedas konkurentsis.

Seotud lood

Uudised
  • 18.03.25, 14:26
Mantinga juht Rain Palmiste private labelist: vastastikkuselt kasuliku koostööni jõuda on väga raske
Omamärgitoodete tootmisel on kõige olulisemaks osaks jaekettide ja tootjate omavaheline koostöö, mis oleks mõlemale poolele kasulik.
Saated
  • 28.02.25, 13:47
Kaupmeeste Liidu juht: oleme ettevaatlikult optimistlikud
Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil on eesootava aja osas ettevaatlikult optimistlik, sest ärevatel aegadel ei saa milleski liiga kindel olla.
Uudised
  • 10.04.25, 15:18
Oluline kaupmeestele: valitsuse otsus võimaldab kauplejatel loobuda paberarvetest ja ostukviitungitest
Tänase valitsuse otsusega kiideti heaks tarbijakaitseseaduse muudatused, mis võimaldavad ettevõtjatel uuest aastast loobuda paberil ostukviitungite ja arvete väljastamisest. Seaduse muudatuse peab heaks kiitma veel riigikogu.
Saated
  • 02.01.25, 13:23
Eesti Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil: rõõmu peab hakkama tundma väikestest asjadest
Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Nele Peili hinnangul on tõenäoline, et müügimahud kahanevad ka uuel aastal. Tema sõnul oleks isegi 1–2-protsendiline kasv märkimisväärne edasiminek ning suur rõõm kaubandussektori jaoks.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele