• 02.01.25, 13:23

Eesti Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil: rõõmu peab hakkama tundma väikestest asjadest

Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Nele Peili hinnangul on tõenäoline, et müügimahud kahanevad ka uuel aastal. Tema sõnul oleks isegi 1–2-protsendiline kasv märkimisväärne edasiminek ning suur rõõm kaubandussektori jaoks.
“Järgmine aasta tuleb selline aasta, kui peab hakkama rõõmu tundma väikestest asjadest,” rääkis Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil.
  • “Järgmine aasta tuleb selline aasta, kui peab hakkama rõõmu tundma väikestest asjadest,” rääkis Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil.
  • Foto: Raul Mee
Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2024. aasta novembris 884 miljonit eurot, vähenedes 1% võrra nii eelmise aasta sama aja kui ka oktoobriga võrreldes. Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil aga tõdes, et sellist tulemust oli oodata. “Kaubanduse mahud on viimase kahe aasta jooksul olnud pidevas languses ning on kogu aeg räägitud, et kohe-kohe läheb see nina ülespoole. Paistab, et seda siiski ei juhtunud,” tõdes Peil.

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.24, 14:08
Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil: nina päikese poole, kaupmehed!
Kui me soovime tarbijate kindlustunnet tõsta, siis tuleb meil lõpetada negatiivse fooni loomine. Uudised sõjast, vaesumisest, investeeringute Eestist kadumisest ja ettevõtete raskustest ei too inimesi ostlema.
Uudised
  • 13.12.24, 10:18
Prisma hankedirektor: vinduv majandus on pannud eestlased kodus süüa tegema
Mitu aastat jahtunud majandus on jätnud jälje eestlaste tarbimisharjumustele ning hinnatundlikkus on ostukäitumisest aina selgemalt näha, selgus Prisma 2024. aasta statistikast.
Uudised
  • 17.12.24, 10:22
Arvamusliidrite küsitlus | Veel rohkem maksuvõlgu, sulgemisi ja ühinemisi kaubanduses
Vinduv majanduskeskkond on pakkunud kaupmeestele sel aastal rohkelt väljakutseid, mis ka tuleval aastal lõppu ei näe. Nii mõnigi kaupleja on sunnitud otsi kokku tõmbama, kasvavad tegijad aga suurendavad turuosa. “Kes hakkama ei saa, peavad otsima väljakutse uuel ärialal,” ütles Jüri Ross.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele