• 27.08.25, 13:03

TOP 94 | Vaata, millised jaekaupmehed veavad suurimat maksuvõlga!

Eestis on 94 jaekaupmeest, kelle maksuvõlg ületab 30 000 euro piiri, selgus Äripäeva Infopanga andmetest.
Maksuvõlg
  • Maksuvõlg
  • Foto: Andras Kralla/Äripäev

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.25, 11:44
Maksuvõla taak | Poldiäri kiilus lõplikult kinni: kontod arestitud, palgad maksmata, käsil suur sularahakampaania
“Ebaaus, et Janere töötajad palgarahast ilma jäid, samal ajal kui Janere Trade’i hingekirjas olijatele töötasu siiski maksti”
Kes sulas maksab, võib võita piletid tuleva aasta Eurovisioonile Eestis! Just sellise kampaania on käivitanud mutri- ja poldimüüja Janere, kes mõne aja eest äritegevuse uude firmasse viis ja sellega seal maksuvõlga langes.
Uudised
  • 24.07.24, 11:15
Hiigelvõlaga ehitustarvete müüja viis äri uue ettevõtte alla
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Viiendat aastat saneerimisel olev kinnitusvahendite müüja Janere teatas koostööpartneritele, et edaspidi tuleb neil arved maksta uue ettevõtte kontole. Saneerimisnõustaja ei teadnud asjast midagi.
Uudised
  • 18.08.25, 16:34
Rademari asutaja Margus Juksar plaanib pärast pikki aastaid ettevõtluses aja maha võtta
Lähikuudel omandab spordipoeketi Rademar ettevõtja Kristjan Luha, kellel on pikk kogemus spordikaubanduses, sealhulgas asepresidendina Nike’i peakontoris. Senine omanik ja tegevjuht Margus Juksar plaanib pärast pikki aastaid ettevõtluses aja maha võtta.
TOP
  • 10.09.24, 15:09
TOP 29 jaekaubanduse maksuvõlgased. Suurim võlg on ligi 600 000 eurot
Kaubandus.ee koostöös Äripäeva Infopangaga pani kokku jaekaubanduse maksuvõlglaste TOPi, kus toome lugejateni 29 jaekaubanduse maksuvõlgast, kelle võlg riigi ees on enam kui 10 000 eurot ning nendest kahekümne ettevõtte maksuvõlg on ajatatud.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele