• 09.05.25, 11:44

Maksuvõla taak | Poldiäri kiilus lõplikult kinni: kontod arestitud, palgad maksmata, käsil suur sularahakampaania

Kes sulas maksab, võib võita piletid tuleva aasta Eurovisioonile Eestis! Just sellise kampaania on käivitanud mutri- ja poldimüüja Janere, kes mõne aja eest äritegevuse uude firmasse viis ja sellega seal maksuvõlga langes.
Janere kauplus Tallinnas, ettevõttel on poode teisteski Eesti linnades.
  • Janere kauplus Tallinnas, ettevõttel on poode teisteski Eesti linnades.
  • Foto: Liis Treimann
Praeguseks on mõlema firma pangakontod arestitud ja äri käib sularahas, kinnitab allikas Äripäevale. Mutri- ja poldiäri nii uue kui vana ärikeha peale on esitatud Harju maakohtusse pankrotiavaldused. Need laekusid kohtusse aprilli lõpus.

Seotud lood

Uudised
  • 10.03.25, 08:30
Hortes on närtsinud! Aianduskeskus läks pankrotti ja koondab kõik töötajad
Pikemat aega võlakoormaga võidelnud aianduskeskus Hortes teatas töötukassale 22 inimese koondamisest ja põhjendas seda pankrotiga.
TOP
  • 21.03.25, 13:56
Maksuvõlglaste TOP 20 | Suurima maksuvõlaga rõivakaupmees: viimased kaks aastat on olnud keerulised
Lisatud Rademari juhi kommentaar!
Rademar on suurima maksuvõlaga rõivamüüja – ajatatud võlg on mitmekordselt suurem kui valdkonna teistel tegijatel. Ettevõttes käivad samaaegselt ka ulatuslikud ümberkorraldused.
Uudised
  • 19.12.24, 15:10
TOP 9 | Maksuvõlglased jae- ja hulgikaubanduses “Covidi kriisilaen ja riigi jäikus viisid firma põhja”
Nelja kaubandusfirma - toidu- ja esmatarbekaupade jae- ja hulgimüüja -maksuvõlg ületab detsembri keskpaiga seisuga 100 000 euro piiri ning suurima maksuvõlaga ettevõte ka 200 000 euro piiri.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele