TKM Grupi juht: kaubanduses oli taas tuntav tagasiminek
Jaekaupluste kliendid on väga hinnatundlikud ja tarbijate kindlustunne on rekordiliselt madal, mis septembris taas rohkem tunda andis, rääkis börsifirma TKM Grupi juht Raul Puusepp.
“Jätkuvalt otsitakse hästi palju kampaaniatooteid, soodushinnaga tooteid,” märkis Puusepp, kes kommenteeris Äripäeva raadios TKM Grupi värskelt avaldatud kolmanda kvartali tulemusi. Ta täpsustas, et inimeste ostukorvis on praegu kuni 1,6 toodet vähem, kui oli veel mõnda aega tagasi.
Kaubamaja uus hoone võiks juba ammu valmimas olla, kuid arendus seisab projekteerimistingimuste taga kinni ning seda juba seitse aastat. Ehitamine ise ei ole raske, ehitaja oskab ehitada – raske on aastaid mööda ametkondi joosta, vastates üha uuesti samadele küsimustele, rääkis Kaubamaja AS-i juhatuse liige Erkki Laugus.
TKM Kinnisvara juhatuse liige Peeter Kütt rääkis Äripäeva raadios, et kaubamajast plaanitakse välja ehitada terve kvartal. Umbes 70 000 ruutmeetri suurusesse hiidkompleksi tulevad lisaks kaubandusele ka bürood, meelelahutus- ja kultuuriruumid.
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.