• 30.04.25, 13:24

Erkki Laugus Kaubamaja uue maja ehitusest: ehitaks küll, aga linn otsustab juba seitse aastat

Kaubamaja uus hoone võiks juba ammu valmimas olla, kuid arendus seisab projekteerimistingimuste taga kinni ning seda juba seitse aastat. Ehitamine ise ei ole raske, ehitaja oskab ehitada – raske on aastaid mööda ametkondi joosta, vastates üha uuesti samadele küsimustele, rääkis Kaubamaja AS-i juhatuse liige Erkki Laugus.
Tallinna Kaubamaja AS-i juhatuse liige Erkki Laugus
  • Tallinna Kaubamaja AS-i juhatuse liige Erkki Laugus
  • Foto: Raul Mee
Kaubamaja AS-i juhatuse liige Erkki Laugus näeb praeguses majandusolukorras selget paigalseisu: tarbija kindlustunne on madal, hinnatõusud söövad ostujõudu, samuti käib turul tihe rebimine, millele lisanduvad bürokraatlikud tõkked suuremate arenduste elluviimisel.

Seotud lood

Saated
  • 20.03.23, 16:36
Raul Puusepp, kus on Tallinna Kaubamaja viie aasta pärast?
Viie aasta pärast näen ma Tallinna Kaubamaja Gruppi veel mitmekesisemana, suuremana ja tugevama, sõnas ettevõtte Raul Puusepp vahetult pärast aktsionäride koosolekut.
Uudised
  • 13.07.23, 09:44
Tallinna Kaubamaja kasvatas teises kvartalis kasumit üle 20 protsendi
Tallinna Kaubamaja 2023. aasta teise kvartali müügitulu oli 242,5 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 13,8%. Grupi 2023. aasta teise kvartali puhaskasum oli 12,8 miljonit eurot, mis oli 20,5% kõrgem eelmise aasta sama perioodi kasumist.
Uudised
  • 19.07.23, 09:44
Tallinna Kaubamaja ostab ühe vanima turvafirma
Tallinna Kaubamaja tütarettevõtja Viking Security omandab 100% Caesari Turvateenistuse Aktsiaseltsi aktsiatest, teatas ettevõte börsile.
Saated
  • 14.07.23, 13:27
Raul Puusepp tehisintellekti tulekust: kassapidaja töö pärast muret tundma ei pea
TKM Grupi juht Raul Puusepp ütleb, et kulude kokkuhoiuks on ettevõtetes võimalusel mindud automatiseerimise ja töö efektiivsemaks muutmise teed. Selveri poekettides siiski ilma müüjateta läbi ei saa.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele