• 07.11.25, 09:09

Hinnad püsisid oktoobris stabiilsed, aastane kasv 4,6%

Statistikaameti andmetel jäi tarbijahinnaindeks oktoobris võrreldes septembriga samale tasemele ning tõusis 2024. aasta oktoobriga võrreldes 4,6%. Eelmise aasta oktoobriga võrreldes olid kaubad 2% ja teenused 8,3% kallimad.
Hinnatõus seekord pidurdab hinnatõusu
  • Hinnatõus seekord pidurdab hinnatõusu
  • Foto: Liis Treimann
Statistikaameti tarbijahindade statistika tiimijuht Lauri Veski tõi välja, et üldist hinnatõusu on kuude võrdluses pidurdanud peamiselt toidukaubad, mille hinnad on kaks kuud järjest langenud.

Seotud lood

Uudised
  • 05.11.25, 13:53
Arvutimüüjad: ostjad on naasnud, kuid enam ei osta esimese emotsiooni ajel
Arvutiturg on pärast paariaastast paigalseisu taas elavnemas. Nii Euronics kui ka Arvutitark kinnitavad, et arvutimüük on juba mitu kuud stabiilses kasvus. Kuigi hinnatundlikkus on suur, eelistavad kliendid järjest enam kvaliteeti ja töökindlust.
Saated
  • 05.11.25, 17:06
Prisma: laienemisplaanid Kuressaarde ja Viljandisse on endiselt jõus
Prisma Peremarket ei ole keerulisest majandusolukorrast hoolimata oma laienemisplaane maha matnud. Ettevõtte sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru sõnul hoitakse mõtet uute kaupluste avamisest Kuressaares ja Viljandis endiselt elus, kuid sellega minnakse edasi alles siis, kui majanduskeskkond on taas stabiilsem.
Uudised
  • 28.10.25, 11:02
Kuidas vananev ühiskond ja üksildus muudavad ostlemist?
Olulisemad trendid, mis jaemüüki lähiaastatel kujundavad, on vananevad ühiskonnad ja kasvav üksildus, kahanevad leibkonnad ja väiksemad elamispinnad, sotsiaalne kihistumine, keskklassi jõukuse vähenemine, muutused transpordis, tuleviku ebakindlus ja stabiilsuse otsing ning väärtushinnangute muutumine. Kõik need arengud muudavad põhjalikult seda, kuidas inimesed ostavad ja elavad.
Uudised
  • 04.11.25, 06:00
Eesti statistika: ostukanalite killustatus peletab järjest enam kliendid konkurendi juurde
Pühadehooaeg paneb kaupmehed proovile – tarbijad otsivad paindlikumaid ostuvõimalusi ning kui kaupmehed ootustele pädevalt reageerida ei suuda, kaotavad nad kliente, selgus hiljuti Eestis läbi viidud uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele