• 04.11.25, 06:00

Eesti statistika: ostukanalite killustatus peletab järjest enam kliendid konkurendi juurde

Pühadehooaeg paneb kaupmehed proovile – tarbijad otsivad paindlikumaid ostuvõimalusi ning kui kaupmehed ootustele pädevalt reageerida ei suuda, kaotavad nad kliente, selgus hiljuti Eestis läbi viidud uuringust.
Tarbijad ootavad nii mugavamat tagastusprotsessi kui ka reaalajas ülevaadet toodete saadavusest ning kui neid pakkuda ei suudeta, tehakse ostud konkurendi juures.
  • Tarbijad ootavad nii mugavamat tagastusprotsessi kui ka reaalajas ülevaadet toodete saadavusest ning kui neid pakkuda ei suudeta, tehakse ostud konkurendi juures.
  • Foto: Korie Cull
Tarbijate ootused järjest kasvamas. Kui kunagi piisas klientide meelitamiseks pelgalt laia tootevaliku ja taskukohaste hindadega kauplusest, on täna otsustavaks teguriks sujuv ja paindlike võimalustega ostukogemus, selgus Adyeni 2025. aasta kaubandusuuringust.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.25, 13:53
Barbora tõmbab Eestis tegevust koomale
Maxima e-pood Barbora pole eelmise aasta tulemusega rahul ja paneb kehvema tulemusega piirkondades e-poe kinni, Eestis lõppes tegevus Ida-Virumaal.
Uudised
  • 03.11.25, 10:35
Hea teenindus algab toote tundmisest ja sisemisest kirest
Mõni nädal tagasi tänati ja autasustati Tartu Kaubamaja 2025. aasta parimaid teenindajaid ja teeninduskohti. Oma parima teeninduse saladusi ja nippe jagavad Universaal Universum ning Goldtime.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.25, 14:38
E-kaubanduse tagastused: kulu, kohustus või võimalus?
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.
Uudised
  • 22.10.25, 09:23
Eesti e-kaubanduse kasv on Euroopas üks kiiremaid
Värskelt avaldatud Euroopa e-kaubanduse raporti kohaselt kasvas Eesti B2C ehk eraisikute poolt ettevõtetest tellitud e-kaubanduse käive eelmisel aastal 18%, ulatudes 6,1 miljardi euroni.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele