Otsus Eestis tegevust vähendada tehti Barbora juhi Povilas Šulyse sõnul pärast piirkonna tulemuslikkuse hindamist, kirjutas Leedu ärileht Verslo Žinios.
Jaekettide vahel käib jätkuvalt tihe võitlus iga kliendi pärast. Hinnatundlik tarbija seab kauplustele kõrged ootused, mistõttu on Maxima Eesti valmis vajadusel investeerima, et hoida hinnad taskukohased.
Viimasel aastal on hüppeliselt ehk kolmandiku võrra kasvanud e-kauplusest toitu ostvate inimeste osakaal, selgub Kantar Emori viimastest ostukäitumise seireuuringust.
Üks Eesti juhtivaid e-kaubandusettevõtteid Barbora määras käesoleva aasta märtsis ametisse uue tegevjuhi Sanita Berzina, kes asub tööle selge sihiga ettevõtte kasvukiirust kindlal kursil hoida ja kliendikogemust täiustada.
Kolmes Balti riigis ja lisaks ka Poolas tegutseva toidu- ja esmatarbekaupade pood Barbora kasvatas oma müügikäivet 2021. aastal 40 protsenti ning see ulatus 141 miljoni euroni. Eestis laiendas Barbora möödunud aastal teeninduspiirkonda Tartusse ning kasvatas suurema tarnevõimekuse nimel kullerite autoparki
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.