• 05.11.25, 17:06

Prisma: laienemisplaanid Kuressaarde ja Viljandisse on endiselt jõus

Prisma Peremarket ei ole keerulisest majandusolukorrast hoolimata oma laienemisplaane maha matnud. Ettevõtte sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru sõnul hoitakse mõtet uute kaupluste avamisest Kuressaares ja Viljandis endiselt elus, kuid sellega minnakse edasi alles siis, kui majanduskeskkond on taas stabiilsem.
Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru räägib intervjuus jaekettide olukorrast ja toidukaupade hindadest.
  • Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru räägib intervjuus jaekettide olukorrast ja toidukaupade hindadest.
  • Foto: Raul Mee
Prisma Peremarket on viimase seitsme kuu jooksul ümber kujundanud oma hinnastrateegiat, loobudes kampaaniakesksest lähenemisest ja keskendudes püsivalt soodsatele hindadele.

Seotud lood

Uudised
  • 27.06.25, 11:33
Vaatamata kahjumile ei plaani Prisma Eestis uksi sulgeda: omanikul on suured plaanid
Kolm järjestikust kahjumiaastat pole Prisma laienemisplaane peatanud. Jätkuvalt otsitakse uusi võimalusi kauplusevõrgu arendamiseks, efektiivsuse suurendamiseks, hindade langetamiseks ning uute kontseptsioonide arendamiseks. Seda kõike emaettevõtte S- Grupiga koostöös.
Uudised
  • 10.09.25, 14:57
SUUR LUGU | Harju KEKi juht Janek Lehtmets: kaupmeeste jaoks polnud Keilasse laienemine algul iseenesestmõistetav
“Me ei ole enam ainsad, kes sellesse usuvad”
Kevadel avatav Keila keskus on juba enne uste avamist 90 protsendi ulatuses broneeritud. Kui veel kolm ja pool aastat tagasi tuli rentnike leidmise nimel kõvasti vaeva näha, siis täna ollakse juba positsioonil, kus rentnikke saab juba ise valida, rääkis Harju KEKi juht Janek Lehtmets.
Uudised
  • 04.11.25, 09:05
Konkurentsiamet võttis jaeketid luubi alla, uurimise all ebaausad kaubandustavad
Amet algatas järelevalvemenetluse Coop Eesti Keskühistu, Selveri, Prisma Peremarketi, Rimi Eesti, Maxima Eesti ja OG Elektra kohta, et uurida nendes ettevõtetes teatud kaubandustavade kasutamist toidumüüjate suunal.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele