• 17.11.25, 13:56

Lihtsus müüb. E-poodide suurim viga on kliendi aja raiskamine

E-kaubanduse konkurents on tihedam kui kunagi varem. Kuigi tehnoloogiad muutuvad, platvormid uuenevad ja trendid vahelduvad, jääb üks põhimõte alati kehtima: ära raiska kliendi aega. Just kasutajamugavus määrab, kas ost vormistatakse sinu e-poes või minnakse konkurendi juurde, ütles Opus Online'i juht Margus Eha.
Liigne info on e-poe suurim vaenlane.
  • Liigne info on e-poe suurim vaenlane.
  • Foto: Unsplash
Opus Online’i tegevjuhi Margus Eha sõnul algab kasutajakogemus tegelikult ammu enne seda, kui klient e-poe lehele jõuab. Juba hetkel, mil sõber brändi soovitab või inimene seda Google’i otsingus näeb. Kogu teekond esimesest kontaktist kuni toote kättesaamiseni peab olema müra- ja takistustevaba.

Seotud lood

Uudised
  • 14.11.25, 12:02
Esmakordselt Eestis: e-ostlejaid hoiatatakse maksmisel musta nimekirja kaupleja eest
Sellest nädalast käivitus uus funktsionaalsus, mis kuvab veebioste tehes LHV panga klientidele hoiatuse, kui makse saaja on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) avalikus mustas nimekirjas.
Uudised
  • 12.11.25, 11:30
Kuidas luua e-poele uudiskiri, mis päriselt müüb?
Isikupärastatud ja automatiseeritud e-kirjad on e-poodide üks tõhusamaid müügikanaleid, kinnitab Smaily tegevjuht Erkki Markus. Hästi üles ehitatud meiliturundus aitab hoida klienti, tuua kordusoste ja kasvatada käivet, samas kui masspostitused väsitavad kliendi ja vähendavad tulemusi.
Uudised
  • 11.11.25, 07:00
Millised on neli ülemaailmset tarbijakäitumise suundumust 2026. aastal?
Aasta tarbija ei tee otsuseid enam kergekäeliselt. Ta on teadlik, infost väsinud ja otsib lihtsust, selgust ning tõenduspõhiseid lahendusi. Euromonitori raport “Global Consumer Trends 2026” on selgitanud välja neli ülemaailmset tarbijakäitumise suundumust 2026. aastal.
Uudised
  • 10.11.25, 11:44
Kliendikogemusse tuleb investeerida ka raskel ajal
Kuigi tarbijate ostujõud on viimastel aastatel vähenenud ja jaekaubanduse kasv aeglustunud, näevad Tele2 ja Euronics, et just kliendikogemusse investeerimine aitab keerulistest aegadest tugevamana väljuda. Mõlemad ettevõtted rõhutavad, et kliendikesksus pole kampaania, vaid ettevõtte kultuuri ja strateegia osa.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele