• 12.11.25, 11:30

Kuidas luua e-poele uudiskiri, mis päriselt müüb?

Isikupärastatud ja automatiseeritud e-kirjad on e-poodide üks tõhusamaid müügikanaleid, kinnitab Smaily tegevjuht Erkki Markus. Hästi üles ehitatud meiliturundus aitab hoida klienti, tuua kordusoste ja kasvatada käivet, samas kui masspostitused väsitavad kliendi ja vähendavad tulemusi.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Uudiskirja puhul ei loe klikkide arv, vaid see, palju sealt müüki tuleb, ütles Smaily tegevjuht
  • Uudiskirja puhul ei loe klikkide arv, vaid see, palju sealt müüki tuleb, ütles Smaily tegevjuht
  • Foto: Maxim Ilyahov
Markuse sõnul on e-post e-kauplejale eluliselt oluline, sest erinevalt sotsiaalmeediast ja ostetud nähtavusest on see kaupmehe enda kanal. „See on sisuliselt ainus turunduskanal, mis kuulub sulle endale. Kõik teised vajavad pidevat rahasüsti ja muutuvad ajas kallimaks. Kui investeerid oma meililisti kasvatamisse ja selle elushoidmisse, saad sellest lõpuks reaalse käibeallika – saadad kirja ja näed, kuidas raha hakkab kontole laekuma,“ ütles Markus.

Seotud lood

Uudised
  • 27.09.22, 10:59
E-poe edu määrab klienditugi ja -kogemus
Uuringud näitavad, et kahel juhul kolmest lahkuvad inimesed e-poest hüljates täidetud ostukorvi ehk valivad küll kauba, kuid jätavad ostu tegemata. Seda näitajat on võimalik hõlpsasti hüppeliselt vähendada, kirjutab Askly asutaja ja tegevjuht Sandra Roosna.
Uudised
  • 11.11.25, 15:18
Askly asutaja: kehvad juturobotid jätavad e-poe rahast ilma
E-kaubanduses on klienditugi üks kriitilisemaid valdkondi, mis mõjutab otseselt müügitulemusi ja kliendi lojaalsust. Enam ei ole küsimus selles, kas tehisintellekti kasutada, vaid kui hästi see suudab kliendi ostuteekonda toetada, rääkis Askly asutaja Sandra Roosna.
Uudised
  • 10.11.25, 11:44
Kliendikogemusse tuleb investeerida ka raskel ajal
Kuigi tarbijate ostujõud on viimastel aastatel vähenenud ja jaekaubanduse kasv aeglustunud, näevad Tele2 ja Euronics, et just kliendikogemusse investeerimine aitab keerulistest aegadest tugevamana väljuda. Mõlemad ettevõtted rõhutavad, et kliendikesksus pole kampaania, vaid ettevõtte kultuuri ja strateegia osa.
Uudised
  • 02.02.24, 15:40
Juhend: kuidas e-poe käivet kliendiarvustuste abil kiirelt kasvatada
E-kauplejatele on klientide arvustused konversiooni suurendamisel hindamatuks varanduseks, kuid samas jäetakse endiselt palju võimalusi kasutamata ning negatiivse tagasiside puhul tardub kaupmees üldse paanikas. Mida teha?
  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele