• 02.02.24, 15:40

Juhend: kuidas e-poe käivet kliendiarvustuste abil kiirelt kasvatada

E-kauplejatele on klientide arvustused konversiooni suurendamisel hindamatuks varanduseks, kuid samas jäetakse endiselt palju võimalusi kasutamata ning negatiivse tagasiside puhul tardub kaupmees üldse paanikas. Mida teha?
Juhend: kuidas e-poe käivet kliendiarvustuste abil kiirelt kasvatada
  • Foto: Towfiqu barbhuiya / Unsplash
„Klientide tagasiside on e-kaubanduse usaldusväärsuse alustala,“ ütles Grebbani tegevjuht ja e-kaubanduse ekspert Anton Johansson. „Füüsilises poes on otsustajad ehk teised inimesed näha. Digitaalses maailmas, sh e-kaubanduses olete täiesti üksinda. Läbi poele tehtud arvustuste joonistub aga e-poe inimlik pool selgemalt välja - see on tõestus, et kliendid on kohal, poel on külastatavus.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele