Autor: Maarit Eerme • 2. veebruar 2024

Juhend: kuidas e-poe käivet kliendiarvustuste abil kiirelt kasvatada

E-kauplejatele on klientide arvustused konversiooni suurendamisel hindamatuks varanduseks, kuid samas jäetakse endiselt palju võimalusi kasutamata ning negatiivse tagasiside puhul tardub kaupmees üldse paanikas. Mida teha?
Foto: Towfiqu barbhuiya / Unsplash

„Klientide tagasiside on e-kaubanduse usaldusväärsuse alustala,“ ütles Grebbani tegevjuht ja e-kaubanduse ekspert Anton Johansson. „Füüsilises poes on otsustajad ehk teised inimesed näha. Digitaalses maailmas, sh e-kaubanduses olete täiesti üksinda. Läbi poele tehtud arvustuste joonistub aga e-poe inimlik pool selgemalt välja - see on tõestus, et kliendid on kohal, poel on külastatavus.”

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757