• 01.12.25, 13:14

Autoturg jätkas novembris langust, uute sõiduautode registreerimine kukkus üle 60%

Autoturu võrreldavust mõjutab tugevalt mullune erandlikult aktiivne aasta lõpp, mil automaksueelse ostutuhina tõttu kerkisid registreerimised rekordtasemele, tõdes Elke Mustakivi ja Mustamäe Toyota esinduste tegevjuht Raido Rosenfeld.
Toyota on jätkuvalt populaarseim mark.
  • Toyota on jätkuvalt populaarseim mark.
  • Foto: Liis Treimann
Eesti uute sõidu- ja tarbesõidukite turg jätkas novembris langust. Kuu jooksul registreeriti kokku 1202 uut sõiduautot (M1), mis on 64,1% vähem kui aasta varem. Kokku on 2025. aasta 11 kuuga müüdud 11 993 sõiduautot, mis jääb mullusele alla 45,5% ehk 10 027 sõiduki võrra.

Seotud lood

Uudised
  • 05.11.25, 16:58
Elke: möödunud kuu oli Eesti automüügis parim tulemus pärast juulit
Oktoober pakkus Eesti automüügiturule tugeva kontrasti möödunud aasta rekordilistele müüginumbritele. Uute sõiduautode registreerimised langesid mullusega võrreldes märkimisväärselt, kuid turul on siiski märgata tagasihoidlikku taastumist.
Uudised
  • 10.10.25, 12:48
Sõidukimüüjate TOPi teise koha pälvinu: aasta viimasel päeval osteti kõike, mida laos leidus
Viimased kaks kuud enne uue automaksu jõustumist möödusid autosalongides tormiliselt. „Osteti kõike, mida oli kohe laost võtta – nii suuri maastureid kui ka hübriide. Viimased tehingud tehti 31. detsembri pärastlõunal,“ ütles Elke Tallinn ASi tegevjuht Raido Rosenfeld.
Saated
  • 29.10.25, 13:00
Amservi tegevjuht: Lätis müüdi tänavu esimest korda ajaloos rohkem uusi autosid kui Eestis
Eesti autoturg on langenud viimaste aastate madalaimale tasemele, samal ajal kui Lätis ja Leedus on müük teinud tugeva hüppe – seal kasvab uute autode arv mitmekümne protsendi võrra. Saates „Äripäeva TOP“ räägib Amserv Auto tegevjuht Rene Varek, kuidas automaks ja majandusolukord on muutnud inimeste ostukäitumist ning miks võib autoturu taastumine võtta veel aega.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 11:00
Selveri juhtimiskultuur hoiab meeskonna lojaalse ja motiveerituna
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele