• 08.12.25, 11:03

Candy POP laieneb Lätis, omandades Snackolandi kauplused

Baltikumis tegutsev magusate ja soolaste suupistete eri kaupluste kett Candy POP laiendab haaret, omandades jaeketi Snackoland – Läti juhtiva kondiitritoodete ja suupistete kaupluste võrgustiku.
Candy Pop laiendab haaret ning omandab Läti juhtiva kondiitritoodete ja suupistete kaupluste võrgustiku Snackoland
  • Candy Pop laiendab haaret ning omandab Läti juhtiva kondiitritoodete ja suupistete kaupluste võrgustiku Snackoland
„Viimase nelja aasta jooksul on meie strateegia Baltikumis end tõestanud – oleme täiustanud integreeritud ärimudelit, mis ühendab jaekaubanduse teadmised hulgimüügi mastaabiga. Snackolandi omandamine kiirendab meie laienemist Lätis, andes meile rohkem puutepunkte klientideni jõudmiseks,“ ütleb Candy POP Grupi kaasasutaja ja tegevjuht Dovydas Juškys.

Seotud lood

Uudised
  • 07.08.25, 10:41
Candy Pop sai tuntud maiustustetootja ametlikuks turustajaks Baltikumis
Leedu ettevõte Konfesta, kes haldab spetsialiseeritud jaemüügiketti Candy Pop, on saanud rahvusvahelise magusatootja The Hershey Company volitatud Euroopa turustaja SRG Internationali ametlikuks partneriks.
Uudised
  • 03.03.25, 10:21
Candy POP laiendab hulgimüügivõrku Cirkle K kauplustesse
Pärast edukat müügikäivitust jaanuaris Läti Circle K kauplustes jätkab rahvusvahelise jaemüügiketi Candy POP operaator Konfesta oma positsiooni tugevdamist Balti regioonis. Valitud maiustuste, snäkkide ja jookide edasimüüja hakkab nüüd varustama ligi 60 Circle K kauplust Eestis.
Uudised
  • 10.10.24, 09:46
Candy POP sõlmib suure hulgimüügilepingu Selveriga
Leedus asuv ettevõte Konfesta, mis haldab populaarset Candy POP’i jaeketti ja on tõusmas hulgimüüjaks, on sõlminud hulgimüügilepingu Selveriga.
Uudised
  • 11.12.23, 10:05
Suhkrune plahvatus viis kommipoe aastaga nullist miljoni euroni
Ekstrahapud kummikommid, austrimaitselised kartulikrõpsud, suhkruvaba maasika-pulgakommi-maitseline karastusjook. See on vaid väike valik, mida võib leida Candy Popi poodidest. Kauplused on laest maani värvilised, riiulid tooteid täis ning keset tööpäeva võib-olla inimestest liiga tühi.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele