Kaubandus.ee  • 11 detsember 2019
Veebiseminar
Ainult tellijale

Järelvaadatav: Kuidas vastu võtta paremaid otsuseid?

Veebiseminar keskendub sellele, kuidas tarbijad ostuotsuseid teevad ning mis segab neid tegemast paremaid otsuseid.

Veebiseminaril saab vastused järgmistele küsimustele:

- Mis vahe on ratsionaalsel ja emotsionaalsel otsustamisel?

- Kuidas tarbijate mõistus segab neid tegemast häid otsuseid?

- Mis on peamised otsustamist segavad eelarvamused ja vead?

Veebiseminaril käsitletakse teemat kahes jaos:

I osa - Taju: mida märkame ja mida mitte, heuristikad, tavamajandusteaduse automaatne eeldus, atributsiooniteooria, taju testid - näitame tüüpilisi taju vigu, skeemid, stereotüübid, haloefekt - kuidas mõjutavad meie taju, kuidas seda kõike rakendada igapäevaelus.

II osa - Eelarvamused, Savanna printsiip, Mis on õiged ja valed otsused, piiratud ratsionaalsus, 10 peamist eelarvamust.

Veebiseminari jooksul tehakse mitmeid mänge-eksperimente, et saadud teadmisi paremini omastada.

Veebiseminari viib läbi suurte kogemustega kaubanduse valdkonna praktik ning kõrgkooli lektor Raul Vatsar.

Lisainfot veebiseminaride kohta saab küsida Liina Aru käest (liina.aru@aripaev.ee).

VORMISTA TELLIMUS
TELLI VEEBISEMINAR JA SAAD SEDA VAADATA 3 NÄDALA JOOKSUL ENDALE SOBIVAL AJAL JA KOHAS
Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700