Autor: Kaubandus.ee • 11. detsember 2019
Ainult tellijatele

Järelvaadatav: Kuidas vastu võtta paremaid otsuseid?

Veebiseminar keskendub sellele, kuidas tarbijad ostuotsuseid teevad ning mis segab neid tegemast paremaid otsuseid.

Veebiseminaril saab vastused järgmistele küsimustele:

- Mis vahe on ratsionaalsel ja emotsionaalsel otsustamisel?

- Kuidas tarbijate mõistus segab neid tegemast häid otsuseid?

- Mis on peamised otsustamist segavad eelarvamused ja vead?

Veebiseminaril käsitletakse teemat kahes jaos:

I osa - Taju: mida märkame ja mida mitte, heuristikad, tavamajandusteaduse automaatne eeldus, atributsiooniteooria, taju testid - näitame tüüpilisi taju vigu, skeemid, stereotüübid, haloefekt - kuidas mõjutavad meie taju, kuidas seda kõike rakendada igapäevaelus.

II osa - Eelarvamused, Savanna printsiip, Mis on õiged ja valed otsused, piiratud ratsionaalsus, 10 peamist eelarvamust.

Veebiseminari jooksul tehakse mitmeid mänge-eksperimente, et saadud teadmisi paremini omastada.

Veebiseminari viib läbi suurte kogemustega kaubanduse valdkonna praktik ning kõrgkooli lektor Raul Vatsar.

Lisainfot veebiseminaride kohta saab küsida Liina Aru käest ([email protected]).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354