Autor: Kaubandus.ee • 13. mai 2020

Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi

Veebiseminaril uurime tarbijate kriisikäitumise tagamaid ning otsime tarbimise taaskäivitamise võimalusi kriisist väljumisel. Miks tarbijad käituvad ettearvamatult, mis neid kõnetab ja kuidas neid taas tarbima saada?

Veebiseminari viib läbi majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja Dr. Ivar Soone (Ph.D.)

Vaatuse alla tulevad sellised teemad, nagu:

Mis mõjutab tarbijakäitumist kriisiolukorras?

Miks tekib tarbijate seas paanika ja milliste käitumismustritega seda ületatakse?

Mille pärast tunnevad tarbijad kriisiolukorras muret ning mis neid kõnetab?

Kuidas on muutunud tarbijakäitumine kriisiolukorras?

Mida soovivad tarbijad kriisi lõppedes, millised käitumismustrid säilivad ja millised uued harjumused omandatakse? Millised saavad olema kriisijärgsed tarbijad ja kuidas neid tagasi võita?

Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected]

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kogu tasulisele sisule
  • Kord nädalas ilmuva uudiskirja
  • Kuulata kaubanduse teemalisi podcaste
  • Äripäeva Infopanga hõbepaketi
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700