Autor: Kaubandus.ee • 13. mai 2020
Ainult tellijatele

Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi

Veebiseminaril uurime tarbijate kriisikäitumise tagamaid ning otsime tarbimise taaskäivitamise võimalusi kriisist väljumisel. Miks tarbijad käituvad ettearvamatult, mis neid kõnetab ja kuidas neid taas tarbima saada?

Veebiseminari viib läbi majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja Dr. Ivar Soone (Ph.D.)

Vaatuse alla tulevad sellised teemad, nagu:

Mis mõjutab tarbijakäitumist kriisiolukorras?

Miks tekib tarbijate seas paanika ja milliste käitumismustritega seda ületatakse?

Mille pärast tunnevad tarbijad kriisiolukorras muret ning mis neid kõnetab?

Kuidas on muutunud tarbijakäitumine kriisiolukorras?

Mida soovivad tarbijad kriisi lõppedes, millised käitumismustrid säilivad ja millised uued harjumused omandatakse? Millised saavad olema kriisijärgsed tarbijad ja kuidas neid tagasi võita?

Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected]

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354