Veebiseminaril uurime tarbijate kriisikäitumise tagamaid ning otsime tarbimise taaskäivitamise võimalusi kriisist väljumisel. Miks tarbijad käituvad ettearvamatult, mis neid kõnetab ja kuidas neid taas tarbima saada?
Veebiseminari viib läbi majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja Dr. Ivar Soone (Ph.D.)
Vaatuse alla tulevad sellised teemad, nagu:
Mis mõjutab tarbijakäitumist kriisiolukorras?
Miks tekib tarbijate seas paanika ja milliste käitumismustritega seda ületatakse?
Mille pärast tunnevad tarbijad kriisiolukorras muret ning mis neid kõnetab?
Kuidas on muutunud tarbijakäitumine kriisiolukorras?
Mida soovivad tarbijad kriisi lõppedes, millised käitumismustrid säilivad ja millised uued harjumused omandatakse? Millised saavad olema kriisijärgsed tarbijad ja kuidas neid tagasi võita?
Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected].
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.