Helo Tamme • 15. jaanuar 2015
Jaga lugu:

Mis muudab töökuulutuse atraktiivseks?

Kas oled pead murdmas, kuidas potentsiaalseid kandidaate oma töökuulutusega kõnetada, et nad mõistaksid, et töö, mida pakud on parem ja sobilikum, kui konkurentide poolt pakutav? Loe, mis soovitusi PARE juhatuse liige Helo Tamme jagab.

Oled sa kunagi mõelnud, kuidas oma töökuulutusega kandidaatidega dialoogi astuda ja seeläbi pakutava ametikoha vastu huvi tekitada? Ettevõtted on kandidaatide kaasamiseks leidnud erinevaid viise: üks võimalus on muuta töökuulutus interaktiivseks ning lisada sinna mängulisust kas läbi ristsõna mõistatuse või enesehinnagu küsimustiku, teine ja veidi uudsem võimalus on aga koostada voogdiagramm-töökuulutus nagu SIS ehk Secret Intelligence Service seda teinud on.

Kuigi töökuulutus võib peale vaadates jätta veidi maskuliinse mulje, siis on nii voogdiagrammil kui ka kuulutuse allosas välja toodud, et oodatud on erinevad kandidaadid. Lisaks on nimetatud ka, et SIS on Stonewall Diversity Champions Program’i liige, mis  näitab, et organisatsioon ei eelista või välista kedagi nende seksuaalsest orientatsioonist tulenevalt.

Ka meil Eestis on erinevaid kokkuleppeid ja märgiseid, millega ettevõtted saavad kandidaatidele näidata, et on vastutustundlikud ning ei eelista/välista kedagi nende soost, vanusest, puudest, rahvusest jne vaatamata, nagu näiteks:

- Mitmekesisuse kokkulepe – näitab, et organisatsioon hindab mimekesisuse põhimõtteid ning kohtleb töötajaid võrdselt

- Töötame koos – märgis, mis väljastatakse organisatsioonidele, kes võtavad tööle puudega inimesi

- Vastutustundlikku ettevõtluse foorumi väljastatav jätkusuutliku ettevõtluse indeks

Soovitused töökuulutuse koostamisel:

- lisa oma töökuulutusele mängulisust ning pane see voogdiagrammile nagu SIS seda teinud on.

- kui sinu jaoks ei ole oluline potentsiaalse kandidaadi sugu, vanus, seksuaalne orientatsioon, rahvus vmt, siis too see info välja ka oma voogdiagramm-töökuulutusel. Lisa ka julgelt vastav info/märgis.

- taga, et avaldad kuulutuse kanalis, kus inimesed seda jaga saaksid (nt ka CVKeskusel on töökuulutuste juures nupuke jagada neid Facebook’is) – nii saavad inimesed seda ka sotsiaalmeedia kanalites jagada ja tänu sellele jõuad ka rohkemate inimesteni.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt