Kaheksa aastat ettevõtetele e-poode ja kodulehti arendanud Marketing Sharksi tegevjuht Diana Taluri manitseb praegu kiiruga e-ärisse sukeldujaid küll tegutsema, aga seejuures mitte paanitsema. Ta toob välja 3 olulist punkti, millega peaks iga ettevõtte arvestama, kui soovitakse oma äri digitaliseerida.

- Diana Taluri.
- Foto: Erakogu
Praegust kriisi iseloomustab märksõna "liikumispiirang". Tavapärased poed ning asukohapõhised ärid on need, kelle rahavood kukkusid kokku mõne päevaga – välja arvatud toidupoed. Ellu jäid ja jäävad need, kelle äri ei sõltu asukohast ega füüsilisest kliendist. Ellujäämise võitlus veel käib. Küll proovitakse palku vähendada, inimesi koondada, püsikulusid vähendada, riigilt abi saada... Aga kas see päästab päeva?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.