• 24.04.20, 13:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

3 olulist punkti, kuidas e-äris edukalt tegutseda

Kaheksa aastat ettevõtetele e-poode ja kodulehti arendanud Marketing Sharksi tegevjuht Diana Taluri manitseb praegu kiiruga e-ärisse sukeldujaid küll tegutsema, aga seejuures mitte paanitsema. Ta toob välja 3 olulist punkti, millega peaks iga ettevõtte arvestama, kui soovitakse oma äri digitaliseerida.
Diana Taluri.
  • Diana Taluri.
  • Foto: Erakogu
Praegust kriisi iseloomustab märksõna "liikumispiirang". Tavapärased poed ning asukohapõhised ärid on need, kelle rahavood kukkusid kokku mõne päevaga – välja arvatud toidupoed. Ellu jäid ja jäävad need, kelle äri ei sõltu asukohast ega füüsilisest kliendist. Ellujäämise võitlus veel käib. Küll proovitakse palku vähendada, inimesi koondada, püsikulusid vähendada, riigilt abi saada... Aga kas see päästab päeva?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele