Diana Taluri • 24 aprill 2020
Arvamused
Ainult tellijale

3 olulist punkti, kuidas e-äris edukalt tegutseda

Kaheksa aastat ettevõtetele e-poode ja kodulehti arendanud Marketing Sharksi tegevjuht Diana Taluri manitseb praegu kiiruga e-ärisse sukeldujaid küll tegutsema, aga seejuures mitte paanitsema. Ta toob välja 3 olulist punkti, millega peaks iga ettevõtte arvestama, kui soovitakse oma äri digitaliseerida.

Diana Taluri.  Foto: Erakogu

Praegust kriisi iseloomustab märksõna "liikumispiirang". Tavapärased poed ning asukohapõhised ärid on need, kelle rahavood kukkusid kokku mõne päevaga – välja arvatud toidupoed. Ellu jäid ja jäävad need, kelle äri ei sõltu asukohast ega füüsilisest kliendist. Ellujäämise võitlus veel käib. Küll proovitakse palku vähendada, inimesi koondada, püsikulusid vähendada, riigilt abi saada... Aga kas see päästab päeva?

VORMISTA TELLIMUS JA SAAD LIGIPÄÄSU:
  • valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

    Kaubandus.ee toetajad:

    Maarit Eerme
    Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700