8. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

6 soovitust, kuidas suurendada oma esindatust internetis

Postita huvitavaid pilte, säutsu edasi klientide postitusi ja jaga täiendusi, mis on asjakohased nii sinu jälgijate kui ka äritegevuse seisukohast.
Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa jagab oma klientide soovitusi ja nõuandeid, kuidas sotsiaalmeedias rohkem silma paista ning pakkuda klientidele head teenindust.

Ole kergesti leitav ja püüa hoida kindlat joont. Parim lahendus on kasutada kõigis kanalites ühte ja sama tunnusnimetust: @ettevõttenimi. Kui keegi juba kasutab sinu ärinime, püüa leida üks sõna, mis ettevõtet kõige paremini kirjeldab. Kui muud võimalust pole, lisa oma päritoluriigi nimi. Väldi iga hinna eest numbreid!Personaalsus. Kuna keegi ei taha kulutada oma aega reklaamide jälgimisele, tee kõik selleks, et sinu konto ei jätaks sellist muljet. Postita huvitavaid pilte, säutsu edasi klientide postitusi ja jaga täiendusi, mis on asjakohased nii sinu jälgijate kui ka äritegevuse seisukohast.Lühikesed postitused. Kellelegi ei meeldi, kui uudisvoogu ummistavad pikad lõigud. Sinu sõnum peaks sisaldama lühikest tekstiosa ja pilti. Vajaduse korral lisa link, näiteks „Lisateavet leiad siit“. See võib ka aidata suurendada sinu veebilehe külastajate arvu.Suhtle klientidega. On väga tähtis, et ettevõte hoiaks klientidega häid suhteid ning üks parimaid viise selleks on Twitteri või Facebooki kommentaaridele vastamine. Näita oma klientidele, et klaviatuuri taga istub inimene! Hea nipp on tähistada vastused alati nime esitähega. Sellest on eriti palju kasu siis, kui sotsiaalmeediavaldkonnaga tegeleb mitu töötajat.Koosta plaan B. Sotsiaalmeediasuhtluses ei ole kõik alati roosiline – vahel tuleb teha tegemist rahulolematute klientidega, kel on küsimusi või kahtlusi. Näita, et suhtud tõstatatud probleemi tõsiselt ja tegeled sellega, kuid jäta ka oma telefoninumber või e-posti aadress.Keskendu oma tegevusalale. Edasta teavet uute toodete, allahindluste vms kohta esmalt just sotsiaalmeedias. Kõigile meeldib midagi tasuta saada ning seepärast on eriti hea mõte teha sotsiaalmeediapõhiseid eripakkumisi. Nii on klientidel põhjust ka edaspidi sinu lehte jälgida. Facebookis ja Twitteris saab nüüd Pin-nupu abil kinnitada kõige tähtsamad postitused vaate ülaossa, kui soovid, et kliendid sinu lehte külastades just neid esimesena näeksid.

Sotsiaalmeedia on üks paljudest võimalustest klientidega suhtlemiseks. Kui sa pole päris kindel, kas panna postitus üles või mitte, mõtle kahele järgnevale küsimusele.

„Kas ma riputaksin selle oma poe vaateaknale?“

„Kas ma räägiksin ka päriselus klientidega nii?“

Kui jah, siis võid selle rahumeeli üles panna. Need soovitused aitavad sul kasvatada oma jälgijate arvu ja kõigist sobivatest sotsiaalmeediakanalitest suurimat kasu lõigata

Autor: Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757