Timo Juhani Majuri tegutseb lisaks erootikapoe pidamisele ka jõusaalide edendamisega.
Foto: Andras Kralla
Soome ärimees Timo Majuri ütles väljaandele, et kuigi ettevõtte lõppeesmärk on saada noteeritud Nasdaqi First Northi alternatiivturul või suurendada firmat läbi võimalike liitmiste, plaanib ta esmalt alustada väikeinvestorite pardale toomisest.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.