Mullu viimase kümne aasta suurima käibeni jõudnud lihatootja Matsimoka saavutas edu vaatamata raskele aastale ning sihib lähiajal välisturgudele laienemist.

- Matsimoka on Eesti pereettevõtte, mis sai alguse 1982. aastal. Pildil ettevõtte juhatuse liikmed Jan Inno, Aivar Inno ja Sten Inno.
- Foto: Andras Kralla
Matsimoka juhi Jan Inno sõnul tegi mulluse aasta raskeks sealiha hinna pea kahekordne tõus. Selle põhjused ulatuvad pandeemiaaega, selgitas ta. Toona langes sealiha hind järsult, seakasvatajad sattusid raskesse seisu ja see omakorda sundis neid karja vähendama. Lisaks andis seakasvatajatele hoobi Ukraina sõda, mis tõi kaasa vilja hinna tõusu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sarnaselt eelmise aastaga peavad Eesti tarbijad kõige meeldivamateks toidubrändideks maiustusebrändi Kalev ning lihabrändi Maks & Moorits. Kolmandale kohale on tõusnud paaris eelnevaski uuringus esiviisikusse mahtunud piimabränd Alma, selgus Kantar Emori uuringust.
Tuntud lihamüüja Estonian Meat House on suurtes võlgades ja liigub pankroti poole. Selle juht aga üritab tegevust jätkata uue ärikeha all.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.