• 21.08.24, 10:00

Elektroonikamüüja suutis vaatamata raskele aastale käivet kasvatada

Kodumaine digikaupade müüja Klick suutis tänu oma konkurendi ostmisele ja uue ärisuuna avamisele kasvatada käivet ligi 15 protsenti.
Klick Eestil on 21 kauplust üle Eesti, kaks ärimüügiesindust ning kaks e-poodi.
  • Klick Eestil on 21 kauplust üle Eesti, kaks ärimüügiesindust ning kaks e-poodi.
  • Foto: Andras Kralla
Üle-eelmise aasta lõpus ostis Klick arvutipoe Ordi. Tegevuse laienemise pärast kasvas Klick Eesti käive 41,7 miljonilt eurolt 48,1 miljoni euroni.

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.24, 10:12
Klick: Jaanuar oli väga-väga halb, olime pohmellis
Jaanuari halb tulemus oli mõneti õigustatud, sest detsember oli üle ootuste hea, olime jaanuaris kerges pohmellis, ütles Klick Eesti AS juhatuse liige Kaire Koik.
Uudised
  • 10.08.23, 13:36
Tõenäoliselt ootab kodumasinate müüjaid raske aasta. Käive on langenud juba viiendik
Elektroonika ja kodumasinate müüjad peavad silmitsi seisma käibe langusega ning poodidel ei jää muud üle, kui kahjum vastu võtta.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele