• 04.03.25, 08:00

Kohvimüüja Meira Eesti tegi üllatava kasvu

Kohvi, tee, kakao ja maitseainete hulgimüügiga tegelev Meira Eesti tegi möödunud aastal suure kasvu, kasvatades müügitulu aastaga 17%.
Kohvimüüja Meira Eesti tegi üllatava kasvu
  • Foto: Meeli Küttim
Meira Eesti teenis 2024. aastal 4,16 miljonit eurot müügitulu, kasvades aastaga 17%. Kasumit teeniti 2024. aastal 16 tuhat eurot ning see suurenes aastaga 145%.

Seotud lood

Uudised
  • 10.02.25, 10:32
Sanitexi värske juht soovib majandustulemuste parandamiseks oluliselt laieneda
Marijus Jankūnas, kes alustas teekonda Sanitexis 2005. aastal müügiesindajana, astus möödunud aasta lõpus ettevõtte juhi kingadesse ning peab täna olulisi laienemisplaane.
TOP
  • 14.01.25, 15:59
TOP 25 | Vaata, millised kaupmehed kõige rohkem makse maksid!
Loe, millised jae- ja hulgimüüjad kui ka automüüjad maksid 2024. aasta vältel kõige rohkem makse.
Uudised
  • 06.12.24, 12:03
Sooduskampaaniate hitid on kodukaup, elektroonika, kohv ja Hiina veebipoodide tooted
Novembri viimasel nädalal, mil jaemüüjad meelitasid ostjaid suurte allahindlustega, ostlesid eestlased, lätlased ja leedukad aktiivselt veebipoodides. Seejuures olid kõigi Balti riikide elanike eelistused sarnased ja peamiselt osteti kodukaupu, elektroonikat, kohvi ja Hiina veebipoodide tooteid, teatas Venipak.
Uudised
  • 21.02.25, 10:15
Peetri Pizza juht: plaanime avada ligi 20 restorani
Eesti suurim pitsakett Peetri Pizza plaanib tänavu suurendada oma tootmisvõimekust kolme miljoni pitsani, avada mitu uut restorani ja arendada edasi oma innovaatilist kiirpitsa kontseptsiooni.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele