Peetri Pizza juht: plaanime avada ligi 20 restorani
Eesti suurim pitsakett Peetri Pizza plaanib tänavu suurendada oma tootmisvõimekust kolme miljoni pitsani, avada mitu uut restorani ja arendada edasi oma innovaatilist kiirpitsa kontseptsiooni.
Peetri Pizza juht Marko Pleiats näeb Eesti turul veel piisavalt ruumi laienemiseks. Tänavu 35. tegutsemisaastat tähistaval ettevõttel on Eestis kokku 55 Peetri Pizza ja sõsarketi Pappa Pizza restorani ning üks restoran Lätis
Foto: Vallo Kruuser
Ettevõte jätkas 2024. aastal laienemist, avades uued Peetri Pizza restoranid Sakus ning Pappa Pizza restoranid Järvekülas ja Randveres. Lisaks viidi Rakvere ja Haapsalu restoranid üle uuele Peetri Pizza 2.0 kontseptsioonile. Nüüd pakutakse kümnes restoranis üle Eesti pitsa kõrval ka pastat.
Riigi rahandus ja majandus on kreenis, aga me ei tegele selle parandamise, vaid süvendamisega, suurendades ettevõtete ja ka riigi halduskulusid, kirjutab hotellide ja restoranide liidu (EHRL) tegevjuht Killu Maidla.
Ugandi Resto peakokk Silver Illak pälvis gastronoomiakonkursi Silverspooni ehk Hõbelusika raames Eestimaa parima peakoka tiitli. Illakule endale tuli aga tiitel üllatusena ning poleks end isegi esimese kaheksa sekka pakkunud.
Hotellide TOP-i esikolmik suudab küll ääri-veeri oma toad täita, kuid kriisidele eelnevaid aegu igatsevad kõik. Majanduskeskkond paneb hotellide peremehi aina loovamaid lahendusi leidma.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.