• 06.12.24, 12:03

Sooduskampaaniate hitid on kodukaup, elektroonika, kohv ja Hiina veebipoodide tooted

Novembri viimasel nädalal, mil jaemüüjad meelitasid ostjaid suurte allahindlustega, ostlesid eestlased, lätlased ja leedukad aktiivselt veebipoodides. Seejuures olid kõigi Balti riikide elanike eelistused sarnased ja peamiselt osteti kodukaupu, elektroonikat, kohvi ja Hiina veebipoodide tooteid, teatas Venipak.
Venipak Eesti müügidirektor Martten Kaldvee
  • Venipak Eesti müügidirektor Martten Kaldvee
  • Foto: Venipak Eesti
„Võrreldes tavaliste novembrikuu päevadega kasvas sooduskampaaniate ajal saadetiste üldmaht Baltikumis mitmekümne protsendi võrra. Baltimaades registreeriti novembri viimasel nädalal peaaegu pool miljonit saadetist,“ ütles Venipak Eesti müügidirektor Martten Kaldvee.

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.24, 18:29
90% Eesti pakiautomaatidest asuvad samas piirkonnas
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi koostatud analüüsi alusel asub 90% pakiautomaatidest samas piirkonnas ning väga tihti ka üksteisele väga lähedal. Millised olid analüüsi peamised leiud ja järeldused, kirjutab Taavi Kurvits ministeeriumi regionaalarengu osakonnast.
Uudised
  • 05.12.24, 10:09
E-kaubanduse statistika jõulude eel: kes ostab kingid varakult ja kes viimasel hetkel?
Smartpost Itella poolt läbi viidud uuring heidab pilgu Eesti elanike ostuharjumustele jõulude eel. E-kaubanduse kasutamine kingituste ostmiseks on muutumas üha populaarsemaks, kuid uuring näitab selgelt, et ostuharjumused varieeruvad vanuse, elukoha ja sissetuleku järgi.
Uudised
  • 02.12.24, 18:35
Must reede on eestlaste südamed võitnud: kaupmehed pingutasid aina suuremate allahindlustega
Rocca al Mare ja Kristiine keskustes toimus Mustast reedest inspireeritud terve nädal kestev kampaania Must Laine, mille allahindlused näitasid seda, et 10-20-protsendiliste allahindluste aeg on läbi – jaekaubandus on astunud tugeva sammu, et konkureerida e-kaubanduse superpakkumistega.
Uudised
  • 27.11.24, 14:15
10 tehnoloogilist trendi, mis mõjutavad kaubandust
IT-visionäär Linnar Viik võttis kümne punktiga Ülemiste keskuse rentnike suurkogul kokku, millised tehnoloogilised trendid mõjutavad täna jaekliente ja kaubandust.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele