• 18.06.25, 13:21

OKO restoranide kasum langes kaks korda | Investeeringud Helsingisse ja Tallinna tõid kaasa POKO lõpu Pärnus

Mullu teenisid Michelini tärnidega pärjatud OKO Restoranid ligi 6,99 miljonit eurot käivet, mis kasvas aasta varasema perioodiga võrreldes 0,5%. Ettevõtte puhaskasum oli 2024. aastal aga 122 789 eurot ja veel aasta varem 291 963 eurot.
Michelini tärnidega pärjatud OKO Restoranide omanik Martti Siimann.
  • Michelini tärnidega pärjatud OKO Restoranide omanik Martti Siimann.
  • Foto: Andras Kralla
Tegevuskasum oli mullu 0,27 mln eurot ja see aasta varasemaga võrreldes samuti langes (2023 oli tegevuskasum 0,39 miljonit eurot).

Seotud lood

Uudised
  • 21.05.24, 15:26
Michelin tunnustas nelja uut Eesti restorani
Maailma kuulsaim restoranigiid Michelin valis Eesti toidukohtade seast taas välja parimad, keda premeeritakse ihaldusväärsete tärnidega. Sel aastal soovitas Michelin Guide Estonia nelja uut kohalikku restorani.
Uudised
  • 26.05.23, 10:35
FOTOD: Michelini restoranide gala 2023
Eile õhtul kogunesid PROTO avastustehase Nobeli saali 2023. aasta Michelini giidi pääsenud restoranide peakokad, et võtta vastu Michelini perre kuulumist tähistavad plaadid. Tärnirestoranide peakokad Matthias Diether ja Tõnis Siigur said selga Michelini peakokajakid, parim noorkokk Daanius Aas noortejaki.
Uudised
  • 13.03.25, 10:14
GALERII: Tallinnas avab uksed hinnaline hotelli- ja meelelahutuskompleks
Tallinna vanalinnas avab järgmisel nädalal uksed uus elegantne hotell The Burman ning koos sellega ka unikaalne tipptasemel hotelli-, restorani- ja meelelahutuskompleks, mille valmimisse on omanikfirma Bombay Group investeerinud 75 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele