• 29.08.25, 13:35

Lidl Eesti säilitas oma turuosa

Lidl Eesti säilitas 2024. aastal oma turuosa, mis püsis nelja protsendi juures nagu ka aasta varem. Ettevõte jätkas kaupluste avamist ja investeeringuid, samal ajal kui käive veidi vähenes ja kahjum suurenes.
Lidl kauplus Sõpruse puisteel. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Lidl kauplus Sõpruse puisteel. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Foto: Andras Kralla

Seotud lood

Uudised
  • 27.06.25, 11:33
Vaatamata kahjumile ei plaani Prisma Eestis uksi sulgeda: omanikul on suured plaanid
Kolm järjestikust kahjumiaastat pole Prisma laienemisplaane peatanud. Jätkuvalt otsitakse uusi võimalusi kauplusevõrgu arendamiseks, efektiivsuse suurendamiseks, hindade langetamiseks ning uute kontseptsioonide arendamiseks. Seda kõike emaettevõtte S- Grupiga koostöös.
Uudised
  • 19.06.25, 09:28
Lidl: Euroopas hüpermarketeid suletakse, järg on peagi Eesti käes
Värskest kaubandusuuringust selgub, et kõige kasumlikumad Euroopa jaeketid ei laiuta suurtel pindadel ning müüvad valdavalt omamärgitooteid. Lidliga on need trendid ka Eestisse jõudnud.
Uudised
  • 28.05.25, 13:10
Laienemine jätkub täie hooga: Lidl avab jälle uue poe
Lidl Eesti ja Järve Keskus alustavad kaupluse ehitamist Pärnu maanteel asuvas kaubanduskeskuses. Ehitustööd algavad juba lähinädalate jooksul. Kaupluse ehitab Tallinna Ehitustrust.
Uudised
  • 07.05.25, 12:13
Toidu- ja esmatarbekaupade müüjate käibe TOP 50 | Eesti tegijad kasvavad täistuuridel
Eesti toidu- ja esmatarbekaupade turu suurimad tegijad on kaotanud hoogu, samas kui väiksemad ja paindlikumad turuosalised kihutavad täistuuridel kasvu suunas, selgus viimases jae- ja hulgimüügi kvartaliraportist.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele