• 30.10.25, 12:18

Efektiivsus | Biomarket vähendas 4% käibe langusega kahjumit isegi 25%, aga omakapital ikka negatiivne

Ökokaupade jae- ning hulgimüügiga tegeleva Biomarketi käive kahanes möödunud finantsaastal 4,2% ja oli 5 mln eurot. “Ette võetud sammud ettevõtte efektiivistamiseks kandsid vilja – käibe languse taustal õnnestus kahjumit vähendada ligi 25% ning EBITDA jõudis väikesesse plussi,” kirjutas omanik Priit Mikelsaar aruandes.
Biomarketi juht ja omanik Priit Mikelsaar Balti jaama turuhoones asuvas kaupluses.
  • Biomarketi juht ja omanik Priit Mikelsaar Balti jaama turuhoones asuvas kaupluses.
  • Foto: Andras Kralla/Äripäev
“2024/25 finantsaastal jätkus Eesti sisemajanduse kogutoodangu ning jaekaubanduse müügimahtude langus, mis tähendas ka Biomarketi jaoks müügitulu languse jätkumist. Samas on müügitulu langus pidurdumas – kui 2023/24 finantsaastal oli müügitulu langus -7,5%, siis 2024/25 finantsaastal vähenes langus 4,2%-ni ning 2025/26 finantsaastaks prognoosime juba väikest käibe kasvu,” kirjutab ettevõtte omanik ja juht Priit Mikelsaar aruandes.

Seotud lood

Uudised
  • 20.04.21, 11:12
Biomarket pani käima kiire e-poe
Ökopood Biomarket avas täna uue e-poe ja lubab üllatada rekordkiire tarnega - Tallinnas ja selle lähiümbruses jõuab kaup tellijani maksimaalselt 3 tunniga, aasta lõpuks loodab ökopood kauba ukse tahan tuua kõigest 1-2 tunniga.
Uudised
  • 07.05.25, 12:13
Toidu- ja esmatarbekaupade müüjate käibe TOP 50 | Eesti tegijad kasvavad täistuuridel
Eesti toidu- ja esmatarbekaupade turu suurimad tegijad on kaotanud hoogu, samas kui väiksemad ja paindlikumad turuosalised kihutavad täistuuridel kasvu suunas, selgus viimases jae- ja hulgimüügi kvartaliraportist.
TOP
  • 06.12.24, 14:33
TOP 50 | Vaid ühel toidu- ja esmatarbekaupade jaemüüjal läheb oluliselt paremini kui teistel
Infopanga toidu- ja esmatarbekaupade kvartaliaruandest on selgunud, et käibe kasvu üle saavad rõõmu tunda pigem discounterid. Väga suurt rõõmu saab tunda vaid üks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele