• 18.12.25, 15:45

Advokaadid selgitavad: e-poest ostetud kauba tagastamisel ei tohi müüja põhjust küsida

  • Eve NoormägiEve Noormägi
Teabevara tund
00:00
Advokaadid selgitavad: e-poest ostetud kauba tagastamisel ei tohi müüja põhjust küsida

Aasta viimases „Teabevara tunnis“ keskendume e-kaubanduse kõige sagedasematele probleemidele. Jõuluostude hooajal on petturid eriti aktiivsed ja oluline on teada, kuidas end kaitsta ning mida õigused ja kohustused tegelikult tähendavad.

Saates räägime sellest, kuidas ära tunda ebaausaid veebipoode ning millised riskid kaasnevad väikeste e-poodidega ning selliste poodidega, mis kasutavad dropshipping’ut – ehk müüvad kaupa, mida neil tegelikult laos ei. Lisaks saame teada, kes vastutab, kui kaup saabub katkisena.

Arutleme selle üle, kui palju võib tarbija toodet enne tagastamist proovida ja millal muutub proovimine tegelikuks kasutamiseks. Veel võtame luubi alla saritagastajate probleemi, mis tekitab kaupmeestele märkimisväärseid kulusid.

Stuudios on advokaadibüroo Lindeberg vandeadvokaadid ja partnerid Keijo Lindeberg ja Aldo Vassar. Advokaadibüroo Lindeberg on ka Eesti E-kaubanduse Liidu õiguspartner.

Saadet juhib Äripäeva teabevara vanemtoimetaja Eve Noormägi.

Fotol vasakult: Keijo Lindeberg, Aldo Vassar ja Eve Noormägi. Autor: Andres Laanem

Teabevara tund
Advokaadid selgitavad: e-poest ostetud kauba tagastamisel ei tohi müüja põhjust küsida
00:00

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele