Isegi kui klient toob kaupmehele tagasi toote, mida ei saa enam müüki panna, tasub toode tasuta välja vahetada, et inimesele jääks poest positiivne kogemus, rääkis Kliendiuuringud.ee juht Mari Arnover.
Arnover tõi näiteks enda kogemuse, kus e-pood polnud nõus vahetama välja 20eurost tervisetoodet, mis talle üldse ei sobinud. See lõhkus Arnoveri sõnul tema usalduse kaupmehe vastu, mille tõttu ta sealt enam uusi tooteid ei proovinud.
“Kui see on 20eurone toode, siis mis on selle toote omahind? Seal on mänguruumi ja see võib olla isegi osa turunduskulust,” rääkis Arnover.
Arnover, kes on e-kaubanduse kasutajamugavuse konkursi raames analüüsinud hulga e-poodide kliendikogemusi, tegi intervjuus ülevaate, milline on e-poodide tase Eestis ja millised on peamised vead, mida kaupmehed teevad. Seejuures arutles ta, kui palju on kasu või kahju juturobotitest ja kui palju tasub kliendile seoses tellimusega teavitusi saata.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Foto autor: Andras Kralla
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.