Aprillist alates on tarbijad end tundnud üha kindlamalt, kuid see tunne ei avaldu kohe ostuna, ütles Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.
Pärnitsa sõnul teeb tarbijate kindlus küll kaupmeeste ja keskuste tuju paremaks, aga saadakse aru, et muutus võtab aega. "Ju see teine poolaasta tuleb parem - see on justkui mantra, mida korrutatakse," ütles ta.
Kaubanduse olukorda kommenteerides märkis ta, et tunne on siiski hea ja midagi hullu Eestis toimumas pole. Püsivad nii käibed kui külastatavus, traagikaks pole põhjust.
Intervjuust selgub veel, kuidas mõjutab turismiolukord kaubanduse seisu, miks pole Eesti turistidele atraktiivne, kas Ülemiste City ostmine meelitab siia uusi brände või on pärast Ukraina sõja algust välismaa kettide huvi Eesti vastu hoopis vähenenud.
Intervjuu lõpus tuleb juttu ka roheteemadest ja sellest, kas rohepööre on kaubanduskinnisvara omanikele pigem takistus või võimalus. Intervjueerib Hando Sinisalu.
Fotol Guido Pärnits.
Foto: Liis Treimann
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.