• 22.04.25, 08:48

Joogitootja: madal tarbijakindlus mõjutab isegi limonaadi ostmist

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
  • Ireene Kilusk
Joogitootja: madal tarbijakindlus mõjutab isegi limonaadi ostmist

Tarbijad on ettevaatlikud ja hinnatundlikud. Seda peegeldavad turumahud, rääkis A Le Coqi juht Jaanus Vihand.

Madal tarbijakindlus mõjutab ka impulssoste nagu kihisevad joogid ja õlu. "See mõjutab seda, kui palju varuks ostetakse ja kas julgetakse proovida uusi tooteid või jäädakse kindlate lemmikute juurde kartusest raha kaotada," sõnas Vihand.

Jaanuarikuu oli aga üllatavalt hea kuu, ütles Vihand. "Siiamaani vahepeal kratsime kukalt ja mõtleme, et millest see täpselt tuli ja vaatame erinevaid analüüse, turistide arvusid ja mingeid muid andmeid, et mis seal taga on," rääkis Vihand.

Eelmine aasta oli esimene aasta kui õlle tarbimine ei langenud ja tugeva löögi sai hoopis kange alkohol, ütles Vihand. Kuula intervjuust, milliseid trende ootab Vihand suveks ja millised tooted on eriti populaarsed.

Küsis Hando Sinisalu.

Foto: Raul Mee

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele