Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Silberauto Eesti uus juht: 2020. aasta on autoärile ellujäämiskursus
Autode ärimüük võiks tuleviku väljavaates taastuda kiiremini, kuid eraklientidele müügis võib madalseis tulla pikem, rääkis Silberauto Eesti uus juht Keijo Kaasik Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Veho gruppi kuuluva ettevõtte Silberauto Eesti AS tegevjuhiks sai alates 13. aprillist Keijo Kaasik.
Foto: Silberauto
"Kui võtame inimlikult prioriteedid, siis uue auto ostmine ei ole tõenäoliselt esimeste seas. Eelnevalt on ikkagi pere kindlustunde indikaatorid kui see, kas on uus auto," rääkis Kaasik.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.