Autor: Hando Sinisalu • 9. märts 2021

Tarneahela digitaliseerimine kaubanduses parandab oluliselt efektiivsust

Columbus Eesti kaubanduse ja logistika digitaliseerimise ärisuunajuht Piret Masing (vasakul) ning Jungent ja VIA3L tarneahela arendusjuht Tiina Raide.
Foto: Äripäev
Seekord on "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" saate fookuses digitaliseerimise väljakutsed kaubanduse tarneahelas.

Räägime sellest, kuidas maailma suurimad kaupmehed Amazon ja Walmart on oma tarneahela digitaliseerinud ja kui kaugel tänane Eesti tegelikkus sellest on.

Arutlusele all on ka tooteinfo digitaliseerimine, tagastuste ja kampaaniate planeerimine kaubanduses ning digiauditi võimalused.

Külalised on Columbus Eesti kaubanduse ja logistika digitaliseerimise ärisuunajuht Piret Masing ning Jungent ja VIA3L tarneahela arendusjuht Tiina Raide, saadet juhib Hando Sinisalu.

Kuula saadet siit:

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757