Kaubandusettevõtetele majasiseseid infosüsteeme arendades mõistis Brightspark, et tooteinfo haldamise ja vahetamisega seotud kitsaskohad ulatuvad palju kaugemale. Süsteem töötab Exceli-põhiselt, on keeruline ja ajamahukas. Niisiis arendati välja platvorm – Lexi.Market –, mis on mõeldud suure hulga tooteinfo haldamiseks ja vahetamiseks tootjate ja jaekettide vahel.
- Lexi.Marketi tegevjuhi Kari Maripuu sõnul arendatakse platvormi selliselt, et see oleks globaalselt kasutatav. Foto: Kristi Sits
Räägime Äripäeva raadio sisuturundussaates Lexi.Marketi tegevjuhi Kari Maripuuga, mida platvorm võimaldab nii ostu- kui müügijuhtidel teha ning millist väärtust see loob, et kokkuvõttes kõik turuosalised saaks võita. Detsembrist näiteks lisandub platvormile ostujuhi töölaud.
"Kui jaekett huvitub sellest, et ta saaks süsteemsel viisil pakkumisi vastu võtta, neid töödelda, omavahel võrrelda, sortimenti valida, kommunikeerida, tagasisidet anda oma tarnijatele, sõlmida hinnakokkuleppeid, teha kõike seda, siis ta saab võtta kasutusele jaeketile suunatud toote, mille me nimetame ostujuhi töölauaks", kommenteeris Maripuu jaeketile suunatud töövahendit.
Lisaks räägime saates Lexi.Marketi hinnastamisest, raha kaasamisest, välisturgudele liikumisest ja tulevikust. Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Saadet saab kuulata siit:
Eestis loodud lahendus saadab kaubanduses Exceli pensionile
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.