Milline on kõige tähtsam kõne müügis? Tegelikult on neid 2!
- Nimed müügitahvlid tähistavad 30. saadet, mis eetrisse jõuab! Seekord räägitakse saates kõige tähtsamast kõnest müügis. Foto: Äripäev
Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Salesist jõuavad saate arutelu käigus tõdemuseni, et kui tahad müügis tippu jõuda ja seal ka püsida, siis kõik algab ja lõppeb sisekõnega. Eriti kehtib see alustavate müügiinimeste puhul, kes alles teevad oma esimesi katseid müügitööga. See, kuidas sa endaga räägid ja millise tähenduse sa asjadele annad, sellise tulemuse sa ka saad.
Nimed müügitahvlil" saates käsitleme teemasid:
• Kuidas saada üle hirmudest;
• Kuidas pöörata negatiivne sisekõne positiivseks;
• Kuidas lõppmatusest näivast august välja ronida;
Kui enda seisundi juhtimine ja sisekõne paigas, siis ei saa ka ilma järelkõneta. Kõne, mida tehakse haruldaselt vähe, kuid mille kasutusele võtmine võib olla mängumuutev. Seejuures tuuakse saates välja, kuidas seda teha õigesti ja mitte kolistada läbi tüüpilisi ämbreid.
Kuula saadet siit:
Nimed müügitahvlil: kõige tähtsam kõne müügis!
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
3
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Viimased uudised
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Hetkel kuum
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele