Kaks aastat tagasi kolis nahahooldustooteid tootva ja turustava Perfect Cosmetics OÜ asutaja Helen Hirv perekondlikel põhjustel kogu tootmise Tartust Läänemaale Lääne-Nigula valda vanasse lauta, mida moodsale tootmishoonele sobivaks kohandama hakati.

- Fotol Perfect Cosmetics OÜ asutaja ja tegevjuht Helen Hirv.
- Foto: Erakogu
„Investeeringuid hoonesse oleks me pidanud tegema ka linnas, see oleks olnud oluliselt kallim. Kosmeetika tootmise jaoks on vaja täpselt samasuguste tingimustega ruumi nagu toidu tootmiseks. Kui me Tartus sobivaid ruume otsisime, saime aru, et me saaks ainult neli seina ja kõik ülejäänu tuleb ise ehitada,“ ütles Hirv. Seetõttu õigustas maale tootmise ülesseadmine ennast firma omanikule ära.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.