• 28.02.23, 13:01

Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida?

Pärast edukat Nimed Müügitahvlil konverentsi ja väikest puhkust päikeselisel Sri Lankal on Dominate Salesi juht Silver Rooger ja müügitreener Andres Kiviselg tagasi stuudios, et arutleda värskelt kogetud olukordi müügist ja teenindusest.
Saates tuleb juttu ühest Sri Lanka restorani kogemusest, kuidas kliendile läheneti.
  • Saates tuleb juttu ühest Sri Lanka restorani kogemusest, kuidas kliendile läheneti. Foto: Silver Rooger
"Nimed müügitahvlil" saates tuleb juttu sellest, kuidas edukalt kliendile läheneda. Kuidas tunda ära, kas Sinu lähenemine, pakkumine või closing on liiga agressiivne ning Sa peaksid tuure maha võtma või just juurde lisama? Kust tekib see tunnetus ning kuidas seda paremaks saada?
Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 07:00
Nixori loodud kassatarkvara NexuFront muudab kaubandusettevõtte edukamaks
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele