Autor: Kerttu Metsar • 3. mai 2023

Uus pakendiseadus annab peagi tunda. Kuidas edasi?

Äripäeva raadio saade "Rohepöörde praktikud" keskendub mais kehtima hakanud uuele pakendiseadusele. Saame selgust, mida toob kaasa ühekorraplasti direktiiv ja kuidas see muude asjade hulgas avalikke üritusi mõjutab.
Piimatööstuskontserni Nordic Milk alla kuulub ka kaubamärk Tere. Kontsern on nüüdseks juba kolm aastat enda keskkonnamõjusid jälginud.
Foto: Raul Mee

Kuuleme Nordic Milki ülevaadet sellest, mida nad on kolme aasta jooksul, mil nad on oma keskkonnamõjusid jälginud, otsustanud teisiti tegema hakata ning mille põhjal nad viimasel ajal pakendimaterjalide valikuid teinud on. Saame aimu sellest, mis keerukused uue seaduse järgimisel ettevõtetel ja eriti toidutööstusel tekkida võivad.

Kuna uue pakendiseadusega laieneb aruandluskohustus, selgitavad saatekülalised, mida pakendiarvestusel ja -aruandluses silmas pidada.

Saatekülalised on Nordic Milki kestliku arengu juht Katrin Tamm, Pakendikeskuse keskkonnakonsultant Siret Kapak ja Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann. Saatejuht on Kerttu Metsar.

Tule osale 10. mail kell 11.00 - 12.30 toimuval veebiseminaril "Pakendiaruandlus: uus kohustus ettevõtetele pakendiseadusest"

Registreeru SIIN, sest soodushind lõppeb 5. mail!

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757