Praegu on kõige suurem mure ja häda on nende kaupmeestega, kes paiknevad Tallinnas teetööde ääres, kuna neil on käibelangus 20-30% võrreldes normaalsusega, ütles Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil.

- Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil
- Foto: Raul Mee
Ta rääkis, et kaupmehed on praegu murelikud, kuid eks see sõltub sellest, mida sa müüd ja kus sa paikned. „Luksuskaupade müüjad ja kõrgema hinnaklassi toodete kauplejad ei ole enamasti nii murelikud, sest ostujõulisel klientuuril ei ole mingit erilist tarbimise vähenemist olnud. Ostujõud on kõvasti langenud nendel tarbijatel, kes on madalamas otsas või keskmised.“
4. oktoobril
Kaubanduse Aastakongressil räägib Nele Peil lähemalt erinevatest EL algatustest, mis kaupmehi mõjutavad. Kongressil tuleb juttu ka sellest, kuidas üldse sünnivad kaubandust puudutavad regulatsioonid ning millised on valdkonna inimeste võimalused neile kaasa rääkida. Tutvu Kaubanduse Aastakongressi kavaga
SIIN ja registreeru!
„Ma olen ka moe-, ehitusmaterjalide ja ka elektroonikakaupade müüjatelt kuulnud, et inimestel hakkab raha otsa saama ning käibed on kukkunud.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade jaekaubandusettevõtted lõpetavad Oreo, Toblerone ja teiste tuntud brändide müüja Mondelezi sortimendi pakkumise seose tõttu Venemaaga. Eesti kaupmehed põhjendasid, miks nemad talitavad teisiti.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.